Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، قطعاً یکی از کسانی که اهالی فوتبال به شدت دلتنگش هستند عادل فردوسی‌پور است. عادل فردوسی پور و برنامه 90 که قریب به دو دهه پربیننده ‌ترین برنامه تلویزیونی صداوسیما بود، اسفند 97 از تلویزیون و شبکه سه سیما کنار گذاشته شدند. ماجرا عادل فردوسی ‌پور با ورود علی فروغی به‌ عنوان مدیر شبکه سه سیما شروع شد و نکته ‌سنجی‌ ها درباره عادل و برنامه نود افزایش یافت و هر بار به هر دلیل و بهانه ای به این برنامه تذکر داده شد تا جایی که در پاییز همان سال، برای اولین بار در طول دو دهه، برنامه 90 به مدت سه هفته اجازه پخش پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از گوشه و کنار خبر می رسید که چون عادل فردوسی ‌پور به حرف‌ های فروغی گوش نکرده، او اجازه پخش برنامه را نداده است از طرفی برخی این آزارها را به زیربار نرفتن عادل فردوسی پور برای تبلیغ های ستاره مربعی مرتبط می دانستند.

این ماجرا هر روز بیشتر و بیشتر گرده عادل فردوسی پور و برنامه 90 را تحت فشار قرار می داد تا جاییکه حتی اجازه اجرای برنامه با کارلوس پویول هم به عادل فردوسی پور داده نشد و عنوان شد که دلیلی ندارد برای گفت‌وگو با این ستاره اسپانیایی هزینه هنگفتی شود. البته در همان روزها صحبت هایی در ارتباط با اینکه پویول را به دلیل مدل موهایش به صدا و سیما راه ندادند در فضای مجازی نقل محافل شده بود و دست مایه طنز مجازی نویسان شده بود. تا جاییکه بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا بعد از لغو برنامه تلویزیونی‌اش در ایران گفت: به من گفتند به خاطر مشکلات ظاهری (موهای بلند) امکان حضور در برنامه را ندارم."

یک بار هم که به صورت کاملا ناشیانه‌ای، پخش یکی از دیدارهای فوتبال اروپایی را بهانه کردند و اجازه ندادند 90 روی آنتن برود. دست آخر نیز به بهانه اینکه عادل فردوسی ‌پور چارچوب ‌ها را رعایت نکرده و هر بار به مسائل غیرفوتبالی می‌ پردازد، تصمیم به قطع این برنامه و ممنوع ‌التصویری عادل فردوسی ‌پور گرفته شد، حذفی که واکنش‌های زیادی هم در پی داشت.

اما حالا با تغییر رئیس سازمان صدا و سیما و روی کارآمدن پیمان جبلی، عنوان شده که عادل فردوسی پور می تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر وی منعی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113298 برچسب‌ها عادل فردوسی پور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم

غفوری در پاسخ به سوال خبرنگار «فرهیختگان» در مورد توجه دوباره به سلبریتی‌ها و افراد مشهور در امر برنامه‌سازی به‌خصوص در نوروز امسال و یلدای سال گذشته علی‌رغم اشاره و تاکید مدیران سازمان به ساخت برنامه‌های فاقد سلبریتی گفت: «ما هیچ تاکیدی در این خصوص نداشتیم و هنرمندان می‌توانند با حفظ معیار‌های رسانه ملی کماکان در صداوسیما حضور پیدا کنند و به ساخت و تولید برنامه مشغول شوند. در بهره بردن از سلبریتی‌ها نیز از همان ابتدا مشکلی وجود نداشت و مسیر برای کسانی‌که به قواعد آن احترام می‌گذارند باز است.»

او همچنین گفت: «تلویزیون حتما از حضور هنرمندان در سازمان بهره لازم را می‌برد ولی این کار با رعایت اصول انجام می‌پذیرد و اگر هنرمند یا سلبریتی در آنتن زنده یا بیرون از آنتن زنده هر کاری که دوست دارد را انجام دهد مورد پذیرش ما نخواهد بود.»

قائم‌مقام معاون سیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «یکی از دلایل کاهش حضور هنرمندان در رسانه ملی ماحصل اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۱ رقم خورد و بعضی‌ها حضورشان به دلایلی کمرنگ‌تر شد، ولی هرقدر از آن شرایط فاصله گرفتیم بازگشت هنرمندان به صداوسیما سیر صعودی به خود گرفت. البته تلویزیون حتما درخصوص برنامه‌هایی نظیر محفل و زندگی پس از زندگی که متکی به حضور سلبریتی‌ها نیستند نیز برنامه‌ریزی می‌کند.»

tags # صدا و سیما سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • از اول هم با سلبریتی‌ها مشکل نداشتیم
  • اجازه بازگشت خدمه روس کشتی جنجالی توقیفی اسرائیل
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • غیبت مشکوک داسیلوا در تمرین/ نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت!