Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش رئیس جدید صدا و سیما به احتمال بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، اواخر سال ۱۳۹۷ برنامه تلویزیونی ۹۰ به فعالیتش پایان داد و در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ بود که صفحات مجازی مربوط به این برنامه هم از دسترس خارج شد تا احتمالات بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون هم منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت نزدیک به سه سال از تعطیلی برنامه ۹۰، با تغییرات اخیر در سازمان صدا و سیما شایعات پیرامون بازگشت عوامل این برنامه هم رو به افزایش بود. اظهارات منتشر شده از پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما نشان می‌دهد فعالیت فردوسی پور هیچ مشکلی ندارد.

هوادار فوتبال خوزستانی در دیدار با جبلی خطاب به او درخواست بازگشت فردسوی پور را داشت و گفت: "از شما می‌توانم خواهش کنم که برنامه ۹۰ با اجرای آقای عادل فردوسی پور احیا کنید تا کام فوتبالدوستان شیرین تر از پیش شود. ممنون میشوم اگر این کار را برای هواداران فوتبال در کشور انجام بدهید."

جبلی در پاسخ به این درخواست اظهار داشت: "اول از همه تشکر میکنم که تشریف آوردید و سلام ما را به همه هواداران، دوستان و باشگاه برسانید. از نظر ما ایشان(فردوسی پور) منعی ندارند و می‌توانند برگردند."

اظهارات جبلی را در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید: انتهای پیام/ حجم ویدئو: ۵.۵۰M | زمان ویدئو: ۰۰:۰۰:۵۳ دانلود فایل ویدئویی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صدا و سیما عادل فردوسی پور صدا و سیما عادل فردوسی پور فردوسی پور صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی نسبت به سال گذشته

حمید جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی ادامه داد: در نهایت مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود و همچنین قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستور کار فوری قرار گیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما دیگر مواردی که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند نیز گفت: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می‌شود.

جبلی یادآورشد: براساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی ۲ تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل براساس بازخورد‌های اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قرارداد‌ها در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم. رویه‌های غلط که از دوره‌های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • جبلی: پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیستیم
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • جبلی: صداوسیما با پرداخت‌های غیرمعقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست
  • جبلی: تحقق شعار سال را دنبال می‌کنیم
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما نسبت به سال گذشته
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزیون ۸ در صد افزایش یافت
  • امسال مخاطبان برنامه‌های نوروزی تلویزون ۸ در صد افزایش یافت
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی صدا و سیما
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی نسبت به سال گذشته