Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@10:02:39 GMT

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ابقا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۴۲۸

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ابقا شد

با پایان ششمین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو، کمرانی به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان باقی ماند و اعظم درستی نیز به عنوان مربی به کادرفنی تیم ملی اضافه شد. به گزارش ایسنا، ششمین جلسه کمیته فنی به منظور بررسی عملکرد تکواندو در المپیک توکیو صبح امروز (شنبه ۱۰ مهر) با حضور سیدمحمد پولادگر رییس و مجید نیری دبیر فدراسیون، اصغر رحیمی، سیروس رضایی، حسینعلی نظری، زهرا سروی و سیدنعمت خلیفه اعضای این کمیته و آرش فرهادیان رییس سازمان تیم های ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی های صورت گرفته و جمع بندی انجام شده، مهرو کمرانی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان باقی ماند و اعظم درستی نیز به عنوان مربی به کادرفنی اضافه شد.

شرح وظایف مدیرفنی تیم ملی نیز در دستور کار این جلسه قرار داشت که کلیات آن به تصویب اعضا رسید.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرو کمرانی تیم ملی تکواندوی بانوان مهرو کمرانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری با همراهی سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و محمدحسن پاسوار مشاور رییس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در مجموعه ورزشی غدیر، از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان بازدید کرد.

کارگری در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین شرایط فنی ملی پوشان و روند آماده سازی تیم، درجریان مسائل و دغدغه های کمانداران تیم ملی قرار گرفت.

سومین مرحله از تمرینات تیم ملی پاراتیراندازی با کمان برای آمادگی حضور در بازی های پارالمپیک پاریس از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و ملی پوشان این رشته با هدایت میلاد وزیری سرمربی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند.

تیم ملی پاراتیراندازی با کمان ۷ سهمیه برای بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ بدست آورده است.

کد خبر 6080707

دیگر خبرها

  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • برنامه‌های ویژه‌ای برای نشاط اجتماعی بانوان قزوین داریم
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان!
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس