Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:32:33 GMT

کشف ۴۵ تن نمک غیربهداشتی در رباط کریم

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۶۹۷۰

کشف ۴۵ تن نمک غیربهداشتی در رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، سرهنگ شیخ مراد مرادی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و بسته بندی نمک غیر بهداشتی و فاقد هر گونه مجوز قانونی در شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی های تخصصی موفق به شناسایی انبار محل دپو نمک غیر بهداشتی در یکی از محلات شهر رباط کریم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه با همراهی نماینده شبکه بهداشت و تعزیرات شهرستان به محل مورد نظر اعزام و مقدار ۴۵ تن نمک غیربهداشتی که فاقد هر گونه مجوز را کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی در پایان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به بسته بندی غیر بهداشتی و غیر قانونی نمک اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ظ

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم رباط کریم نمک غیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر