Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:35:20 GMT

کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماریجوانا در سردشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۰۸۹

کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماریجوانا در سردشت


ولی خداکرمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: براساس اطلاعات ماموران امنیتی در خصوص دپوی گیاه شاهدانه دریک گاوداری دریکی از روستا‌های مرزی شهرستان سردشت بلافاصله دستور قضایی برای دستگیری متخلفان صادرشد.

افزود: ماموران هنگ مرزی پس از حضور درمحل دپوی مواد مخدر موفق به کشف ۵۰۰ کیلوگرم ماری جوانا، ۲۵۰ لیتر مشروبات الکلی دست ساز و یک قبضه اسلحه جنگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: متخلفان پس از حضور ماموران اقدام به آتش زدن انبار کردند و با استفاده از تاریکی هوا از محل گریختند عوامل شناسایی شده اند و به زودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ و حید قوی دل فرمانده هنگ مرزی شهرستان سردشت نیز در این خصوص گفت: ماری جوانا‌ی تولیدی در یکی از مزارع شهرستان سردشت کشت شده است و پس از آن به محل گاوداری واقع در روستای مرزی آلواتان منتقل شده است.

سرهنگ قوی دل افزود: تولید کنندگان این مواد مخدر قصد داشتند پس از فراوری مواد آن را به مناطق کردنشین شمال عراق قاچاق کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر هنگ مرزی سردشت مرزبانی آذربایجان غربی شهرستان سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج