Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@10:32:51 GMT

کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۷۲۶۲

کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در منطقه جازموریان و زهکلوت و کشف یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مواد مخدر استان و قرارگاه ابوذر خبر داد.

 سردار عبدالرضا ناظری امروز در نشست خبری  اظهار داشت: در یک عملیات مشترک  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و قرارگاه عملیاتی ابوذر موفق شدند در منطقه جازموریان و زهکلوت یک باند قاچاق مواد مخدر را متلاشی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: در این عملیات، یک تن و ۸۶۷ کیلوگرم تریاک، دو قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات کشف و یک نفر قاچاقچی دستگیر شد و در حال رصد و پیگیری سایر قاچاقچیان در این حوزه هستند.

ناظری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر با پشتیبانی دستگاه قضایی انجام داده‌ایم، افزود: با اقدامات اطلاعاتی از ابتدای سال تا کنون موفق به کشف بیش از ۹۸ تن مواد مخدر شده‌ایم که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش یافته است و سال گذشته رتبه اول کشفیات در کشور را به خود اختصاص دادیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: به اشرار و سوداگران مرگ هشدار می‌دهیم، نیروهای انتظامی در تمامی کشور اجازه تردد قاچاق مواد مخدر را به این افراد نخواهند داد و از این حرکت ناشایست و عمل مجرمانه خود دست بردارند.

وی خاطرنشان کرد: این مواد از مرزهای شرقی کشور  وارد شده بودند و قصد ترانزیت به مرکز، کشور  و خارج از کشور داشتند که در دام پلیس انتظامی استان قرار گرفتند./فارس 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتظامی استان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان