Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در سلسله نشست های دوهفتگی شورای راهبردی انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس که در اداره صمت برگزار می شود، اظهار داشت: طی توافقی که با مهندس محرابیان داشتیم، وزیر نیرو با تمدید مجوز انتقال آب به استان فارس موافقت کرده است.

او افزود: وزیر نیرو به شرط پیشرفت ۳۰درصدی پروژه انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس، با تمدید یک ساله مجوز تخصیص آب موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین از موافقت اصفهانی ها با انتقال آب در خط دوم انتقال از مسیر فارس خبر داد و گفت: طی جلساتی که با وی داشتیم، اصفهانی ها از این امر استقبال کردند.

او خاطرنشان کرد: تخصیص ما از آب دریا ۲۹۰میلیون متر مکعب است که سعی داریم برای تسریع در انجام پروژه وزارت نیرو و صمت را نیز پای کار بیاریم.

عزیزی تاکید کرد: مشارکت اصفهانی ها در انتقال آب موجب خواهد شد که در صرف هزینه ها صرفه جویی شود.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر نیرو ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس انتقال آب از دریا انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ذخایر خونی در فارس ، همزمان با سال جدید

مدیر کل انتقال خون استان فارس  در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مراجعه مردمی برای اهدای خون کاهش یافته و از طرفی به دلیل سفر‌های نوروزی و افزایش آمار تصادفات، نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های آن رو به افزایش است.
دکتر مجید اکبرزاده با بیان اینکه در حال حاضر به همه گروه‌های خونی به ویژه O منفی و A منفی در استان نیاز است، افزود: مردم نوعدوست با مراجعه به پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون استان می‌توانند به بیماران نیازمند کمک کنند.

 هزار و ۵۰۰ فرد مبتلا به بیماری تالاسمی که اغلب کودکان با میانگین ۵ سال هستند از عمده‌ترین مصرف‌کنندگان خون و پلاکت  در استان فارس محسوب می شوند که باید هفتگی به آنها خون داده شود.

مجید اکبرزاده با بیان اینکه شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور از مراکز درمانی منحصر به فردی برخوردار است، گفت: بیمارستان پیوند اعضا برای هر عمل پیوند به طول میانگین بین ۱۵ تا ۳۰ واحد خون و فرآورده‌های خونی را مصرف می‌کند.
مدیر کل انتقال خون استان فارس افزود: روزه‌داران هم در ماه مبارک رمضان می‌توانند تا ۶ ساعت بعد از وعده سحری، خون اهدا کنند.
اکبرزاده گفت: اداره کل انتقال فارس با افزایش ساعات کاری پایگاه‌های ثابت و سیار زمینه اهدای خون در ساعات پس از افطار را هم فراهم کرده است.
وی افزود: در شیراز پایگاه قوامی هر روز از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح تا ساعت ۲۳، پایگاه نمازی همه روزه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۴۵ دقیقه به جز روز‌های تعطیل و کانکس اهدا خون در ورودی شهرک استقلال از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ماه مبارک رمضان، برای خدمت به اهداکنندگان آماده هستند.
وی افزود: علاوه بر شیراز، پایگاه‌های اهدا خون در شهرستان‌های مرودشت، فسا، داراب، جهرم، کازرون و آباده از ساعت ۸ تا ۱۳، پایگاه لامرد از ساعت ۱۹ تا ۲۳، پایگاه گراش ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱ بامداد، پایگاه لار در دو شیفت از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱ بامداد آماده خونگیری از اهداکنندگان هستند.
دکتر اکبرزاده افزود: در شب‌های قدر هم همه پایگاه‌های ثابت اهدا خون در شیراز و دیگر شهرستان‌های استان و دو واحد سیار اهدا خون در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام و حسینیه عاشقان ثارالله از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱ بامداد پذیرای اهداکنندگان خواهند بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لتونی: ناتو آماده اعزام نیرو به اوکراین نیست
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • شهرداری خالدآباد به درجه ۴ ارتقا پیدا کرد
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است
  • کاهش ذخایر خونی در فارس ، همزمان با سال جدید
  • تشدید تلاطم دریا در خلیج فارس از بعدازظهر و شب، ۷ فروردین