Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو از پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از کانال چمران تا تصفیه‌خانه شماره دو اهواز بازدید کرد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام پاون، در حاشیه بازدید علی‌اکبر محرابیان از پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از کانال چمران تا تصفیه‌خانه شماره دو اهواز، فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان به اهداف اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: این پروژه به منظور کاهش تبعات ناشی از تنش‌های آبی و همچنین جهت تأمین بخشی از نیاز آب شرب شهر حمیدیه در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایزدجو افزود: ظرفیت پمپاژ این ایستگاه پنج مترمکعب در ثانیه است که آب را از طریق یک خط انتقال فولادی به قطر ۲۰۰۰ میلی‌متر و طول ۱۰ کیلومتر به سمت تاسیسات تصفیه شهر اهواز منتقل می‌کند.
وی افزود: محل این ایستگاه در مجاورت جاده خروجی اهواز سوسنگرد و در بالادست اتصال کانال سلمان به چمران در شمال کانال چمران جانمایی شده است.
مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان همچنین گفت: اعتبار مورد نیاز پروژه احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آب از کانال چمران به تصفیه‌خانه کیان آباد اهواز ۳۲۰ میلیارد تومان است.
ایزدجو از پایان یافتن این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز دوم این جبهه عملیاتی، شامل توسعه ایستگاه پمپاژ مذکور به میزان ۲.۵ متر مکعب بر ثانیه شامل خرید و نصب تجهیزات مکانیکال و الکتریکال ایستگاه است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.    در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۴۳ درصد است.   بیشتر بخوانید: توسعه صنعت و اقتصاد در گرو تامین آب   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو آبرسانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو آبرسانی ایستگاه پمپاژ کانال چمران خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح پنجشنبه محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی کابینه سیزدهم در بدو ورود به استان سمنان در قالب سفر استانی هیأت دولت، از طرح ساخت بزرگترین سیلوی شرق کشور در گرمسار بازدید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره این طرح در جمع خبرنگاران گفت: سیلوی گرمسار با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن از سال ۹۳ در دست ساختمان است.

محمد رضا قاسمی با بیان اینکه سیلوی گرمسار با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز کرد: موانعی پیش پای این طرح است که دولت تلاش دارد آنها را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه برای انجام این پروژه ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم به صورت آزمایشی آن را به بهره برداری برسانیم، گفت: سیلوی گرمسار در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار مترمربع با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن بنا شده است.

کد خبر 6081633

دیگر خبرها

  • اعزام ۶ تیم عملیاتی برای سیل سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین