Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:17:48 GMT

سال تحصیلی جدید با نارتب در شهر فافا

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۹۶۹۱

سال تحصیلی جدید با نارتب در شهر فافا

شهر فافا، بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تکنولوژی در ایران، مهر ماه امسال در جشنواره هوشمند بیاموز، تبلت‌های دانش آموزی خود را با ویژگی‌های منحصر به فرد برای هر کودک و نوجوان را به فروش می رساند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شهر فافا، یک تبلت خوب با قیمت مناسب با قابلیت کنترل توسط والدین و ویژگی‌هایی مثل داشتن کاور ضد ضربه، پورت type-c برای جلوگیری از خرابی در هنگام شارژ و سیم کارت هدیه با 60 گیگابایت اینترنت رایگان و ویژگی‌های دیگر که حتما شما را برای خرید ترغیب خواهد کرد تا سال تحصیلی جدید برای فرزندتان، سالی خا

ره انگیز و خوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبلت‌های نارتب، تبلت‌های کودک و نوجوان

مطمئناً شما هم مثل خیلی از پدر و مادرهای امروزی دنبال راهی هستید که فرزند دلبندتان از تبلت و اینترنت استفاده کند و از عوارض منفی آن و فضای مجازی در امان بماند. تبلت‌های دانش آموزی نارتب مناسب کودک و نوجوان برای پاسخگویی به همین نیازها ساخته شده‌اند.

تبلت‌های دانش آموزی نارتب به شما این امکان را می‌دهند تا نحوه‌ی استفاده و دسترسی فرزندان خود را به تبلت و فضای مجازی مدیریت کنید و برای استفاده از آن نیز زمان بندی خاصی تعیین نمایید.

چرا تبلت‌های دانش آموزی نارتب؟

تبلت‌های دانش آموزی نارتب ضمن داشتن تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک تبلت عادی، امکاناتی را در اختیار والدین قرار می‌دهند تا بتوانند به مدیریت تبلت و دسترسی فرزندانشان به شبکه‌ی اینترنت بپردازند.

مدیریت کامل و زمان بندی استفاده از تبلت

قابلیت مهم و اصلی تبلت‌های کودک و نوجوان نارتب، امکان مدیریت استفاده از آنها توسط والدین است. به کمک این قابلیت، پدرها و مادرها می‌توانند برای هرکدام از اعضای خانواده‌ی خود، یک حساب کاربری جداگانه با تنظیمات خاص بسازند و مدت زمان استفاده از تبلت، استفاده از بازی‌ها و برنامه‌ها، دسترسی به اینترنت و... را بر اساس نوع شخص، سن و جنسیت او مشخص نمایند.

مدیریت و کنترل ارتباطات تبلت

در تبلت‌های نارتب، والدین می‌توانند مشخص کنند که چه کسانی اجازه‌ی استفاده از اینترنت همراه و وای فای را دارند. همچنین می‌توانند تعیین کنند که کاربران مجاز به استفاده از اینترنت، در چه زمان‌هایی می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاور ژله‌ای زیبا و محافظ صفحه نمایش رایگان

با خرید هریک از تبلت‌های نارتب، یک ضربه گیر ژله‌ای و یک محافظ صفحه نمایش رایگان دریافت می‌کنید. این کاور ژله‌ای بسته به تبلت انتخابی شما، رنگ بندی‌های متنوع و جذابی مثل مشکی، آبی، نارنجی و صورتی دارد که انتخابی عالی برای هر سلیقه هستند و از تبلت در برابر ضربات و همچنین سقوط احتمالی محافظت می‌کند.

سیم کارت رایگان با خرید تبلت‌های نارتب

سیم کارت انارستان، یک سیم کارت اعتباری رایگان همراه اول ویژه‎‌ی کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۸ ساله است که پاسخگوی تمامی نیازهای آنها برای مکالمه، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت همراه است.

تبلت 8 اینچی NARTAB2 E8 مدل N281

مثل تبلت NARTAB2 8، این تبلت هم طراحی و رنگ بندی‌های جذابی دارد که برای هر سن و هر سلیقه‌ای انتخابی عالی است. این تبلت به همراه کاور ژله‌ای خوش رنگ و زیبایی که همراه آن قرار دارد، ظاهر جذاب تری خواهد داشت.

از نظر مشخصات فنی، تبلت NARTAB2 E8 مثل مدل قبلی است ولی چند تفاوت دارد که اولین آن مربوط به حافظه‌ی رم دستگاه است. رم مورد استفاده در این تبلت 2 گیگابایت ظرفیت دارد و به همین خاطر عملکرد پردازشی آن اندکی کمتر است. در بحث دوربین سلفی نیز این دو مدل با یکدیگر تفاوت دارند؛ چراکه در NARTAB2 E8 شاهد استفاده از یک سنسور 2 مگاپیکسلی هستیم که 3 مگاپیکسل کمتر از دوربین سلفی تبلت قبلی است.

خرید اینترنتی تبلت دانش آموزی نارتب از فروشگاه اینترنتی شهر فافا با تخفیف فوق العاده به مدت محدود

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تبلت های نارتب کودک و نوجوان ی استفاده سیم کارت ژله ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با بیان اینکه پویش، ویژه تمام مقاطع تحصیلی است گفت: دانش آموزان از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند آثار تولیدی خود را در خصوص موضوعات پویش به دبیرخانه ارسال کنند .

ایرانلو در گفت و گو با ایسنا درباره پویش ملی «در پناه خدا» گفت: این پویش ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی به سفارش اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و توسط دبیرخانه پویش در پناه خدا یعنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی طراحی شده که دانش آموزان می توانند از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین آثار تولیدی خود را به نام کاربری (آیدی) مقطع تحصیلی خود ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این آثار براساس مشاهده انیمیشن ها برای هر مقطع تحصیلی انتخاب شده که موضوعات آن توکل، ایمان به خدا و فضاهای معنوی است گفت: باتوجه به ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت هنری و زیبایی شناختی، بچه ها در بعد عبادی، اعتقادی و اخلاقی می توانند کلیپ هایی که محتوای معنوی و توکل به خدا دارد را مشاهده و اثر تولید کنند.

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بچه ها از درس و مدرسه فارغ شده و دوست دارند کارهای هنری انجام دهند، افزود: دانش آموزان می توانند با شرکت در پویشی که با نگاه متفاوت اجرا شده اثر خود را در حوزه هنری و رسانه ای خلق کنند تا هم خودشان مفهومی را دریافت و هم آن را به دیگران منتقل کنند که در نهایت اثر برتر در کانال پویش شاد بارگذاری و همه استفاده می کنند.

ایرانلو با بیان اینکه همه پویش ها و جشنواره ها در آموزش و پرورش اختیاری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مشارکت دانش آموزان در هر پویشی منوط به اطلاع رسانی گسترده است، در هر استان حداقل با توجه به جمعیت دانش آموزی یک تا دو درصد دانش آموزان شرکت کنند.

وی تفاوت این پویش با پویش های دیگر را صرف وقت برای دیدن انیمیشن ها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری دانش آموزان در قزوین برگزار می‌شود
  • اعتکاف ۷۰۰ نفری ویژه دانش آموزان برگزار می‌شود
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد