Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- حجت‌الاسلام سعیدی در پیامی انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب پیمان جبلی به‌ عنوان رئیس سازمان صدا و سیما را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن این پیام به شرح زیر است:
برادر گرامی، جناب آقای دکتر پیمان جبلی (دام توفیقه)
با سلام و تحیات؛
انتصاب شایسته جنابعالی به سِمت «ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که نشانگر اخلاص، شایستگی، صلاحیت و توانمندی علمی و مدیریتی آن برادر مکرم است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
توفیقات روزافزون آن برادر گرامی را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و تبعیت از منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در بهره‌گیری از ظرفیت عظیم رسانه ملی با استفاده از سرمایه بزرگ نیروی مؤمن و انقلابی موجود در راستای بیانیه گام دوم و مسیر تمدن‌ساز انقلاب را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
علی سعیدی
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا جبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی استان مرکزی با صدور پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران حریم انقلاب شکوهمند اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام سردار هادی رفیعی کیا آمده است:

دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، نهادی که با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) و در نخستین روز‌های طلوع خورشید انقلاب اسلامی بر پهن‌دشت ایران اسلامی تشکیل شد که نشان دهنده ژرف اندیشی و پایداری امام و فرزندان دلاور این مرز و بوم، برای مقابله با سلطه بیگانگان و پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه شئون و برقراری عدالت واقعی در جامعه بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمان‌های الهی انقلاب و دستاورد‌های معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است. 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس تدابیر راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، فلسفه وجودی خود را پاسداری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی معنا می‌کند.

این نهاد مکتبی در همه صحنه‌ها به رویارویی با استکبار جهانی و ظالمان برخاسته و امروز دارای تجربه‌های گرانبها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن وجود ندارد.

سپاه در حقیقت، مظهر عینی و مجسمی برای شعار‌های انقلاب اسلامی، شعار ایستادگی در مقابل همه قدرت‌های بزرگ با سلاح اتکال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان است و از این جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه و به ویژه فرماندهان و کارکنان خدوم آن و عموم مردم شهید پرور تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...