Web Analytics Made Easy - Statcounter

"علی کنجوریان" در توضیح این خبر اظهار کرد: شهریور ماه امسال مرد جوانی به اتهام سرقت و استفاده از گاز اشک آور به پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: گزارش اولیه نشان از این داشت که متهمان توسط ماموران کلانتری 116 هنگام موبایل قاپی مشاهده شده اند و هنگام فرار به سمت ماموران حمله ور و از گاز اشک آور استفاده کرده اند که یکی از متهمان دستگیر و متهم دیگر از محل می گریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از گاز اشک آور برای سرقت

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران، افزود: متهم مدعی بود تلفن همراه مکشوفه سرقتی نبوده بلکه مال باخته به قصد دوستی با وی این گوشی را در اختیار او قرار داده است.

سرهنگ کنجوریان با بیان اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف دستگیر و تحت تعقیب کیفری است، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان همدست وی را شناسایی و متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به 40 فقره موبایل قاپی از شهروندان معترف و اظهار کرد در صورتی که با مقاومت شهروندان مواجه می شدیم با استفاده از گاز اشک آور، تلفن همراه مال باختگان  را زورگیری می کردیم.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون 23 تن از مال باختگان شناسایی و تحقیقات پلیسی برای دستگیری سارق متواری کماکان  ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گاز اشک آور اخبار حوادث سرقت زورگیری مبارزه با سرقت گاز اشک آور سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت محمدرضا گلزار سحر قریشی بازیگر سحر قریشی در اینستاگرام بازار آزاد سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا گاز اشک آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران