Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@20:01:55 GMT

ذیحساب استانداری سیستان و بلوچستان به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۹۹۸۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل مسلحانه ذیحساب استانداری این استان با شلیک فردی ناشناس در بلوار دانشجوی زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد طاهری روز پنجشنبه در این‌باره اظهارداشت: ساعت ۲۱:۳۰ درپی تماس ۱۱۰ شهروندان مبنی بر تیراندازی در بلوار دانشجوی هفت شهر زاهدان و قتل مسلحانه مردی میانسال داخل یک دستگاه خودروی سمند دولتی، سریعا عوامل انتظامی از جمله کارآگاهان پلیس آگاهی استان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل جسد مردی ۵۰ساله که با شلیک سلاح ساچمه زدن از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در دم فوت کرده بود داخل یک دستگاه خودروی سمند متعلق به استانداری سیستان و بلوچستان روئیت شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس هویت مقتول معلوم و مشخص شد وی ذیحساب استانداری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات تخصصی پلیس در صحنه جنایت به منظور شناسایی و دستگیری قاتل و کشف علت و انگیزه وقوع قتل در همان ساعات اولیه صورت گرفت و تحقیقات تکمیلی نیز درحال انجام است که به محض حصول نتیجه متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سیستان و بلوچستان ذیحساب قتل پلیس اخبار حوادث سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی از دپو تعداد قابل توجهی سیگار خارجی قاچاق در منزلی در یکی از روستا‌های این شهرستان اطمینان حاصل کردند.

ا وا اشاره به هماهنگی قضائی افزود: ماموران به آدرس روستا اعزام، که در بازرسی‌های به عمل آمده بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان گفت: شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در حوزه خرید، نگهداری و فروش کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ??? به پلیس اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • خسارت ۱۸۰۰ میلیاردی سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل