Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عنایت فلاحی فرمانده انتظامی کنگاور گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در رودخانه گاماسیاب کنگاور، تیمی از ماموران راهی محل شدند.

او گفت : پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد نوجوان ۱۷ ساله‌ای همراه با دوستان خود برای شنا به رودخانه مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فلاحی افزود: نوجوان کنگاوری پس از ورود به قسمت عمیق آب رودخانه به علت عدم آشنایی با فنون شنا، غرق شده و جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس کنگاور از شناسایی و بیرون کشیده شدن جسد فرد غرق شده و انتقال ان به پزشکی قانونی خبر داد.

کشف بیش از ۱۲ تن ذرت قاچاق در کنگاور

او گفت: ماموران انتظامی کنگاور با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به کشف ۱۲ تن ۴۵۰ کیلوگرم ذرت قاچاق در این شهرستان شدند.

 فلاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک وجهت بازرسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور ادامه داد: ماموران پس از بازرسی‌های به عمل آمده موفق به کشف ۱۲ تن و ۴۵۰ کیلو گرم ذرت قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال شدند.

او از دستگیری راننده کامیون و معرفی او به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری دزدان احشام روستا‌های دالاهو

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از دستگیری دزدان احشام روستا‌های دالاهو در محدوده این شهرستان خبر داد.

فضل‌اله پرنو افزود: صبح امروز با همکاری مردم سارقین احشام در شهرستان ثلاث باباجانی دستگیر شدند.

او افزود: سارقین ساعت ۴ شب با استفاده از خودروی سواری پژو پارس اقدام به دزدیدن تعدادی از احشام مردم در روستا‌های دالاهو کرده بودند که با گزارش و همکاری به موقع مردم و اعزام نیرو‌های پلیس این سارقین دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی ادامه داد: بعد از دستگیری سارقین مشخص شد که خودروی آنان نیز سرقتی بوده است.

پرنو با تشکر از همکاری خوب مردم شهرستان در همکاری با نیروی انتظامی و پلیس، گفت: اقدامات نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش جامعه و خانواده‌ها هست و این امر مهم جز با همکاری مردم محقق نخواهد شد.

تمدید ۳ ماهه وکالت نامه‌های تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از تمدید ۳ ماهه وکالت نامه‌های تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها خبر داد.

فضل الله شیری گفت: با پیگیری‌های پلیس راهور ناجا و به منظور تسهیل خدمات نقل و انتقال و ارتقای رضایت مندی آحاد جامعه و با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا مقرر شد اعتبار کلیه وکالت نامه‌های نقل و انتقال در مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری خودرو‌ها برای مدت ۳ ماه تمدید شود.

او افزود: بدین ترتیب وکالت نامه آن دسته از افرادی که مدت وکالت آنان برای نقل و انتقال خودروهایشان در مراکز تعویض پلاک به واسطه تعطیلی و یا محدودیت‌های خدمات ۵۰ درصدی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودروئی در وضعیت قرمز کرونایی در امسال منقضی شده است، تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای فرمانده انتظامی تعویض پلاک وکالت نامه ذرت قاچاق خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم