Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شرکت داروساز آمریکایی ادعا کرد قرص ضدکرونای ساخت این شرکت، میزان بستری شدن و مرگ و میر در افرادی را که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند را به نصف کاهش می‌دهد! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری تسنیم؛ شرکت داروسازی "مرک" آمریکا دیروز ادعا کرد قرص ضدکرونای ساخت این شرکت "مولنوپیراویر" بستری شدن و مرگ و میر در افرادی را که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به نصف کاهش می‌دهد و به زودی از مقامات بهداشتی در ایالات متحده و سراسر جهان درخواست استفاده از آن را می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اثربخشی این قرص توسط نهادهای نظارتی تصویب شود، نخستین قرصی در جهان خواهد بود که برای درمان کرونا مصرف می‌شود؛ این شرکت اعلام کرده است برای دریافت مجوز استفاده از این قرص به دنبال تایید از مقامات بهداشتی در ایالات متحده و سراسر جهان است.

در حالی که بسیاری از درمان‌های کرونا امروز نیاز به تزریق دارند قرصی که در خانه مصرف می‌شود، فشار بر بیمارستان را کاهش می‌دهد و می‌تواند به جلوگیری از شیوع بیماری در مناطق فقیرنشین جهان که نیاز به درمان‌های با تزریق گران‌تر دارند،‌کمک کند.

این شرکت آمریکایی ادعا کرده است که نتایج اولیه استفاده از داروی "مولنوپیراویر" نشان می‌دهد که در مدت پنج روز از علائم بیماری کرونا، نیمی از میزان بستری شدن و مرگ و میر کاهش یافته است اما همچنان واکسیناسیون، استراتژی اصلی دولت برای کنترل همه‌گیری ویروس کرونا باقی می‌ماند؛ شرکت آمریکایی "مرک" داروی جدید خود را در افرادی که واکسینه نشده بودند امتحان کرده و ممکن است مجوز این قرص برای استفاده گسترده‌تر در بیماران واکسینه شده نیز در نظر گرفته شود.

تلفات کرونا در آمریکا از مرز 700 هزار نفر گذشتکرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان آمریکایی از 44 میلیون نفر + جدول تغییرات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا واکسن کرونا ویروس کرونا علم و تکنولوژی اخبار آمریکا واکسن کرونا ویروس کرونا علم و تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • ببینید | نخستین بنای مذهبی ایرانیان
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • نخستین بنای مذهبی ایرانیان + فیلم
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!