Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ حسین زارع فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر گفت: ماموران تظامی بخش رودبست در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی متوجه شدند فرد جوان ۲۰ ساله‌ای در ساعت ۷ صبح روز جمعه با لباس اداره برق در حال باز کردن سیم‌های کابل برق می‌باشد که به آن مظنون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به اینکه مامور اداره برق، هیچ گونه مدارکی شناسائی و هویتی جهت ارائه به همراه خود نداشت جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت شد.

سرهنگ زارع با اشاره که فرد دستگیر شده مامور قلابی اداره برق بوده و با لباس پیمانکاری اداره برق اقدام به سرقت کابل‌های برق می‌کرد، گفت: ماموران از داخل خودروی وی مقادر قابل توجهی سیم برق بریده شده و تجهیزات فنی در سرصحنه نیز کشف کردند.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و با قرار صادره روانه زندان شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت سیم مامور قلابی مرجع قضایی اداره برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی بارش‌های خوب و سیلابی شدن رودخانه سیمینه‌رود، آبگیری تالاب «قره‌گُل» که جزو تالاب‌های فصلی این شهرستان به شمار می‌رود آغاز شده است و هم اکنون بیش از نود درصد آن آبگیری شده است تا از پرندگان مهاجر و بومی میزبانی کند.

 رحیم عبدالکریمی با بیان اینکه از سال گذشته تخصیص حقابه تالاب قره گل محقق شده است افزود: با آغاز احیای این تالاب فصلی در حال حاضر پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند فلامینگو، چنگر، مرغابی کله سبز، کاکایی صورتی و خاکستری و پرستوی دریایی به آن وارد شده اند.

اهالی روستای قره گل بوکان نیز در کنار اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، برای احیا و ماندگاری بیشتر این تالاب فصلی پای کار آمدند و  در این باره کمال بادی عضو شورای روستای قره گل از مشارکت اهالی روستا در ساماندهی و لایروبی و بهسازی کانال‌های ورودی آب از سیمینه رود به این تالاب خبر داد و گفت: این اقدام در سه مرحله اجرا شد.

تالاب قره گُل در ۴۰ کیلومتری جاده بوکان به میاندوآب و در مجاورت روستایی به همین نام این روز‌ها یکی از مقاصد طبیعت گردی علاقمندان محیط زیست و گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت