Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شرط لازم برای بازگشایی مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جانب فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

دکتر محمدرضا نیکبخت در نشست هماهنگی برنامه واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان با  مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: برنامه واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان از اولویت‌های مد نظر دانشگاه علوم پزشکی لرستان است که با همکاری آموزش و پرورش استان لرستان در حال پیگیری بوده که در این مورد زمانبندی های لازم نیز مد نظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: از ۹مرداد امسال مرحله یکم واکسیناسیون فرهنگیان آغاز شده است و مرحله دوم واکسینه شدن فرهنگیان نیز از ۸ شهریور آغاز شده که این پروسه همچنان ادامه دارد.

نیکبخت یادآور شد: از ۱ مهر تا ۱۵ آبان باید همگی دانش‌آموزان بین ۱۲ تا ۱۸سال در استان لرستان واکسینه شوند تا قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ آبان حداقل دانش‌آموزان بین ۱۲ تا ۱۸سال همگی یک دز واکسن دریافت کرده باشند.

این مقام مسئول تاکید کرد: شرط لازم برای بازگشایی مدارس رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جانب فرهنگیان و دانش‌آموزان است.

وی گفت: همه دانش‌آموزان و فرهنگیان، کارکنان مدارس، رانندگان سرویس‌ها، خدمتگزاران و والدین دانش‌آموزان باید واکسینه شوند و بدون این شروط کسی حق ورود به مدارس را ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان لرستان دانشگاه علوم پزشکی لرستان کرونا در ایران همه باهم علیه کرونا بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت