Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری دوره مربیگری درجه سه کودکان زیرنظر فدراسیون ترای اتلون و با همکاری سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، زهرا بهروز آذر با اعلام این خبر گفت: اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری سازمان ورزش در جهت افزایش بهره وری ورزشی بوستان های بانوان و استفاده از ظرفیت مربیان ورزشی در این بوستانها و توانمندسازی بانوان، زیرنظر فدراسیون ترای اتلون دوره مربیگری درجه سه کودکان را جهت ٦٠ نفر از مربیان علاقه مند به این رشته برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره کل امور بانوان تشریح کرد: این دوره که از ۷ مهرماه آغاز شده، با هدف آشنایی با ورزش‌های پایه و نیازهای آموزشی کودکان برگزار می شود و مربیان با نحوه آموزش دو، دوچرخه سواری و شنا برای کودکان آشنا خواهند شد. 

بر اساس گزارش سایت شهر، او افزود: این دوره به صورت عملی و تئوری به مدت ٣٠ ساعت برگزار می‌شود و مربیان پس از موفقیت در آزمون پایان دوره موفق به دریافت کارت مربیگری درجه سه کودکان خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­چاقی نیمی از کودکان تهرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چاقی ۴۸ درصد کودکان تهرانی. صاحب مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران گفته: این کودکان در معرض انواع بیمار‌ها هستند و امسال برای این افراد در حوزه دانش تغذیه و ورزش برنامه ریزی کردیم و اگر موفق شوند، وزنشان را کنترل کنند به میزان وزنی که کم کردند، جوایزی اهدا می‌شود.
---
خطرناک‌ترین بزرگراه‌ها برای عابران پیاده. به گفته رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران، بزرگراه آزادگان رتبۀ اول تصادفات عابران پیاده را داراست و بعد از آن بزرگراه سعیدی و سپس بزرگراه همت قرار دارد.
---
جزئیات ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی. رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفته: اعلام کرده‌ایم که اگر متقاضی قصد انصراف از طرح‌های نهضت ملی مسکن را داشته باشد باید به دولت بازگردانده شود و واگذاری یا انتقال آن به افراد دیگر امکان پذیر نیست.
---
و تصویری از برخورد ساعقه به برج میلاد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • ­چاقی نیمی از کودکان تهرانی