Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@22:03:03 GMT

مرز پاکستان و ایران به زیر آب رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۰۹۵۹

‍‍‍‍‍‍

مرز پاکستان و ایران به زیر آب رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پاکستان: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند

وزارت خارجه پاکستان در واکنش به عملیات ایران علیه رژیم اسرائیل، از همه طرف‌ها خواست خویشتنداری کنند و به سوی تنش‌زدایی گام برداند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه پاکستان در واکنش به عملیات «وعده صادق»، با ضروری خواندن برقراری صلح و ثبات تصریح کرد: ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و به سمت تنش‌زدایی حرکت کنند.

بیانیه با اظهار اینکه پاکستان با نگرانی عمیق تحولات جاری در خاورمیانه را زیر نظر دارد، افزود: پاکستان ماه‌هاست بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای جلوگیری از گسترش خصومت‌ها در منطقه و برقراری آتش‌بس در غزه تأکید کرده است.

بیانیه افزود، اسلام‌آباد پس از حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه، نسبت به پیامدهای آن هشدار داد و تأکید کرده بود این اقدام تنش بزرگی در منطقه‌ای که از قبل نیز ناآرام بوده، ایجاد می‌کند.

«مشاهد حسین»: پاکستان و کشورهای اسلامی کنار ایران بایستندپاکستان: به همکاری با ایران در همه زمینه‌ها ادامه خواهیم دادتوسعه روابط ایران و پاکستان خوشایند قدرت‌های سلطه‌گر نیست

وزارت خارجه پاکستان با اشاره به عدم محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در شورای امنیت ادامه داد: تحولات امروز پیامدهای ازکارافتادگی دیپلماسی را نشان می‌دهد. این تحولات همچنین بر  تبعات جدی در مواردی که شورای امنیت سازمان ملل قادر به انجام مسئولیت‌های خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی نیست، تأکید می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • اقدام علیه ایران زیان جدی برای اسراییل را در پی خواهد داشت
  • دو تن از خدمه کشتی توقیف شده در ایران تبعه پاکستان هستند
  • ابراهیم رئیسی سوم اردیبهشت به پاکستان سفر می‌کند
  • اگر ایران به اسرائیل حمله کرد روی قبر من ادرار کنید!
  • رئیسی ۳ اردیبهشت به اسلام آباد می‌رود
  • واکنش پاکستان به تحولات نظامی در خاورمیانه
  • پاکستان خواستار حداکثر خویشتن‌داری شد
  • پاکستان خواستار «حداکثر خویشتن‌داری» شد
  • واکنش پاکستان: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند