Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علیرضا تخت شاهی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان  اظهار داشت: امروز و طی مراسمی  قطعه ۳ خط پروژه انتقال آب سد عباس آباد به تصفیه خانه شماره ۱ بانه به طول ۶.۵ کیلومتر  با هدف تامین نیاز آبی به بهره برداری رسید.

تخت شاهی گفت: در این پروژه ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر خط انتقال با لوله سایز ۴۰۰ میلیمتر طی ۲ ماه اجرا گردید که برای این پروژه ۸۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است و هدف از اجرای آن انتقال آب سد عباس آباد به تصفیه خانه شماره ۱ بانه جهت تامین آب شرب این شهرستان است.

پیش‌تر بهمن مرادنیا استاندار کردستان در سفر یک روزه خود به شهرستان بانه ضمن بازدید از سد عباس آباد و خط انتقال آب شرب وعده داد که با پیگیری‌های انجام شده مشکل آب بانه تا پایان آبان ماه حل خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال آب شرکت آب و فاضلاب انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛محمد محمدی با اعلام این خبر افزود: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر، حدود یکماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد، امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیرو‌های بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی کلیه منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تامین آب روستا‌های "چشمه شیرین"، "دول گلاب"، "گله دار"، "زید"، "تلخاب"، "زرانگوش" و روستای آهنگران بخش هندمینی مرتفع گردید.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۳ میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی برشمرد و خاطرنشان ساخت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه خانه آب دربند و آبرسانی سیار تامین می‌شد.

دیگر خبرها

  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • نبود رینگ آبی در اطراف تبریز و معضل تامین آب
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • عمیق ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت