Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با حضور محمدرضاخانی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهرداری، بیگدلی مدیرکل منابع انسانی شهرداری، کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و ملایی رئیس سابق این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خدمات  ملایی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر قم تجلیل و مبینی به‌عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم منصوب شد.

مجید محمدرضاخانی در ابتدای این مراسم اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا از ظرفیت دانشگاه برای اجرای برنامه‌ها و مباحث پژوهشی استفاده کنیم تا همچنان برنامه محور شدن شهرداری ادامه یابد.

او تصریح کرد: در مدت‌زمان مسئولیت دکتر ملایی به‌عنوان یکی از چهره‌های علمی، مرکز علمی کاربردی شهرداری به موفقیت‌های خوبی دست یافت و امیدواریم در مسئولیت دکتر مبینی نیز این مهم ادامه یابد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم عنوان کرد: استفاده از ظرفیت و جایگاه مرکز علمی کاربردی شهرداری به‌عنوان یکی از مجموعه‌های شهرداری که برای ارتقاء علمی دانشجویان و فرزندان شهر در حال تلاش است، بیش‌ازپیش در برنامه قرار می‌گیرد.

همچنین ملایی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در سخنانی گفت: اخلاق مهم‌ترین شاخصه دکتر مبینی است و امیدواریم با این شاخصه همانند گذشته موفقیت‌ها ادامه یابد و در راهی که در پیش گرفته‌اند موفق باشند.

او  تصریح کرد: اگر مرکز علمی کاربردی شهرداری قم به این جایگاه رسیده محصول زحمات کارکنان است و بر این مهم باور داریم که این تیم به بهترین شکل ممکن و هماهنگ امور را پیش بردند که امیدواریم این مهم در ادامه نیز انجام گیرد.

رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری قم گفت: خواسته ما تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری این مرکز علمی و دانشگاهی بوده و از شهردار درخواست پیگیری این موضوع را داریم؛ در این زمینه نیز هرکاری نیاز باشد در شورای اسلامی شهر با توجه به رویکردها، سیاست‌ها، طرح و برنامه‌ها دنبال می‌شود.

مبینی سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم نیز در این مراسم با قدردانی از حُسن اعتماد سید مرتضی سقائیان‌ن‍ژاد اظهار داشت: این مرکز دانشگاهی برای ادامه فعالیت‌ها نیازمند همراهی است و امیدواریم در مسیر پیش‌بینی‌شده خود قرار دهیم.

او بیان کرد: در طی چند سال گذشته با حضور دکتر ملایی شاهد تغییر و تحولات مناسبی در مرکز علمی کاربردی شهرداری بوده‌ایم و تلاش ما نیز ادامه این مسیر برای رشد و تعالی این مرکز دانشگاهی است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم علمی کاربردی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم رئیس سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب