Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:22:36 GMT

قهرمان UFC روی سکو، رونالدو روی نیمکت(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۲۹۱۷

حبیب نورماگومدوف قهرمان ورزش‌های رزمی ترکیبی که رفاقت زیادی با رونالدو دارد امشب در اولدترافورد حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در چارچوب هفتمین هفته لیگ جزیره به مصاف اورتون رفت و در این بازی خانگی تنها یک امتیاز به دست آورد.

 

این بازی بسیار فیزیکی و پر برخورد تا دقایق آخر دنبال شد و منچستر یونایتد در نیمه اول و حریفش در 45 دقیقه دوم به گل رسیدند تا بازی مساوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به جز یوسین بولت افسانه‌ای که بازهم در اولدترافورد حضور داشت، آمدن حبیب نورماگومدوف به ورزشگاه با در دست داشتن پیراهن شماره 7 از نکات جالب این دیدار بود. حبیب که با رونالدو رفاقت زیادی دارد در شب نیمکت نشینی او بازی یاران رونالدو را از نزدیک تماشا کرد.

 

به غیر از خوشامد گویی صفحه رسمی منچستریونایتد به حبیب، ربط دادن بازی خشن دو تیم به حضور حبیب توسط کاربران توییتر از نکات جالب این بازی بود.

 

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، منابع معتبر ایتالیایی ادعا کرده‌اند که آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، امشب به سن سیرو بازخواهد گشت تا تیم سابقش اینتر را در بازی خانگی سری آ مقابل کالیاری تماشا کند.

اونانا کامرونی امشب با هم تیمی‌های سابق خود در اینتر دیدار خواهد کرد و بازی خانگی نراتزوری در سری آ مقابل کالیاری را در ورزشگاه سن سیرو تماشا خواهد کرد.

گاتزتا دلو اسپورت نوشت که این بازیکن 28 ساله برای اولین بار از زمان انتقال 50 میلیون یورویی خود به اولدترافورد در تابستان گذشته به سن سیرو باز می‌گردد. اونانا روز شنبه و قبل از سفرش به میلان در تساوی 2-2 منچستریونایتد مقابل بورنموث بازی کرد.

او تنها یک فصل را در اینتر گذراند و با این تیم تا فینال لیگ قهرمانان نیز رفت. اونانا در تابستان 2022 با انتقال آزاد از آژاکس به این باشگاه پیوسته بود.

گلر 28 ساله در این فصل در 43 بازی برای شیاطین سرخ 69 گل دریافت کرده و تنها 12 بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

او در اولین و تنها فصل حضورش در اینتر ولی 36 گل در 41 بازی دریافت کرده بود و 19 بار نیز کلین‌شیت کرد.

دیگر خبرها

  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • آژاکس و رویاپردازی پیرامون بازگشت اریک تن هاخ
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • مخالفت علنی دیوگو دالو با اریک تن هاخ: بیش از حد شوت دریافت می‌کنیم
  • بازگشت گلر منچستریونایتد به سن‌سیرو
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم