Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: با توجه به اینکه هدف از اجرای طرح ملی مسکن خانه‌دار خانواده‌های محروم و کم‌درآمد است، کوتاهی مدیران در طرح ملی مسکن را نمی‌پذیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین عصر امروز با حضور هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین به عنوان ریاست شورا، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی به عنوان دبیر شورا و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی استان قزوین در سالن جلسات شهید سپهبد قاسم سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قزوین در این جلسه با تأکید بر اینکه در حوزه دفاع از حقوق مردم با هیچ مدیر و دستگاهی تعارف نداریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف از اجرای طرح ملی مسکن خانه‌دار خانواده‌های محروم و کم‌درآمد است، کوتاهی مدیران در طرح ملی مسکن را نمی‌پذیریم.

هدایت‌الله جمالی‌پور با انتقاد از عقب‌ماندگی طرح اقدام ملی مسکن در فازهای مختلف اضافه کرد: از برخی دستگاه‌ها مانند ستاد اجرایی انتظار بالایی داریم و از چنین نهادهایی درخواست می‌کنیم که سرعت اجرای پروژه را سرعت ببخشند.

وی ادامه داد: البته از مدیرکل راه و شهرسازی هم توقع داریم تا با تشکیل کارگروه‌های کارشناسی همه موانع پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن را از پیش پای دستگاه‌های مجری بردارد و برچیدن مشکلات این حوزه را در دستور کار اصلی خود قرار دهد.

انتقاد از تأخیر یک‌ساله در اعتبارسنجی مجریان طرح اقدام ملی

رئیس شورای تأمین مسکن استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از تأخیر یک‌ساله در اجرای اعتبارسنجی مجریان طرح انتقاد کرد و گفت: این کار باید یک سال پیش انجام می‌‌شد تا امروز طرح اقدام ملی با مشکلات بودجه‌ای و اعتباری مواجه نشود.

جمالی‌پور افزود: سازمان‌های عضور شورای مسکن باید هر هفته جلسات کارگروه طرح ملی مسکن را برگزار کننند و حضور بعضی از دستگاه‌های درگیر در طرح از جمله سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن، بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی در این جلسات ضروری است.

وی ادامه داد: در این جلسات دستگاه‌های یادشده موظفند نقطه‌نظرات خود برای حذف موانع پیشرفت طرح ملی مسکن را نهایی کرده و در جلسه ماهانه شورای تأمین مسکن استان به جای بهانه آوردن راهکار ارائه دهند.

چرا اجرای طرح ملی مسکن در قزوین طول کشید؟استاندار قزوین: طرح ملی مسکن نباید به بهانه کمبود بودجه متوقف شود2برابرشدن اجاره‌بها در شرایط رکود طرح ملی مسکن استان قزوین/ آیا دولتی‌ها بازار را تحریک می‌کنند؟

ساخت واحدهای مسکن ملی 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین هم در این جلسه از ثبت نام 6 هزار و 49 متقاضی برای دریافت واحدهای طرح ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: سهم بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن ساخت 1192 واحد مسکونی است که در حال حاضر احداث این واحدها 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مجتبی علی‌نسایی اضافه کرد: از این تعداد واحد مسکونی 510 واحد مسکونی در ناحیه منفصل شهری یا شهرک مهرگان قزوین قرار دارند و 682 واحد مسکونی هم در شهرهای اقبالیه، بویین‌زهرا، بیدستان، تاکستان و محمودآباد نمونه ساخته خواهند شد. با وجود واریز وجه از سوی متقاضیان بانک مسکن هنوز تسهیلات و وامی به پیمانکاران پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: دلیل عدم پرداخت وام از سوی بانک مسکن نداشتن سند تک‌برگی برای واحدهای مسکن ملی است که البته این کار منوط به صدور پروانه پایان کار از سوی شهرداری است.

انتهای پیام/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین طرح ملی مسکن استانداری قزوین طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن استاندار قزوین طرح اقدام ملی استان قزوین واحد مسکونی مسکن استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • وظیفه خیران یا کوتاهی مسئولان؟