Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، رحمدل بامری در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت طوفان در سواحل مکران و چابهار گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در فرمانداری چابهار برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

او بیان کرد: ظرف یکی دو روز گذشته تمامی قایق‌های و شناور‌هایی که در سواحل مکران بودند و احتمال داشت طوفان خسارتی به آن‌ها وارد کند را به مکان‌های امن منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار با بیان اینکه افراد و مسافرانی که در کنار ساحل بودند همچنین روستاییان روستا‌های ساحلی را به مکان‌های امن منتقل کردیم، افزود: حاشیه‌نشینانی که در حوزه شهرستان چابهار هستند و تعدادشان نیز زیاد است  را به سالن‌های از پیش تعیین شده در حوزه شهر چابهار انتقال دادیم.

او با بیان اینکه تمام مقدمات کار برای جلوگیری از خسارت طوفان حاره‌ای شکل گرفته است، گفت: مسافرانی که قصد سفر به چابهار دارند، فعلا سفر خود را لغو کنند و شهروندان چابهار نیز حتی بنا به ضرورت از منازل‌شان خارج نشوند.

بامری با اشاره به اینکه ساحل چابهار کاملاً مسدود است، گفت: مدارس تعطیل شده‌اند تا مشکلی دانش‌آموزان را تهدید نکند.

او یادآور شد: در حوزه جاده‌ای نیز سازمان راهداری و دیگر سازمان‌های مربوطه پای کار هستند و شهرداری‌های تابعه نیز با تمام توان و تلاش خود در حال خدمت‌رسانی هستند.

فرماندار چابهار در پایان گفت: از ساعت ۱۵ بر شدت طوفان افزوده شده و با سرعتی حدود ۸۰ کیلومتر گزارش شده است و موجی که به سمت ساحل می‌آید و همچنین میانگین بارندگی نیز افزایش یافته است.

پربیننده ترین سایت ثبت نام واکسن کرونا ( لینک کارت واکسن ) کارنامه نهایی پذیرفته شدگان کنکور۱۴۰۰ منتشر شد استان های شمالی دوباره گرفتار ترافیک شدند طوفان حاره ای در راه ایران + فیلم واکنش وزیر دفاع به اظهارات رییس جمهور آذربایجان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سواحل مکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای مصراوی، سادات اونال نماینده ترکیه در سازمان ملل متحد در نشست شورای امنیت، گفت: غزه با بدترین فاجعه ساخت بشر در دوران معاصر مواجه است.

وی افزود: آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حال حاضر با توجه به جنگ (رژیم) اسرائیل علیه غزه که قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند، بارقه امیدی است.

نماینده ترکیه اضافه کرد: آنروا نشان‌دهنده حق بازگشت و کرامت برای آوارگان فلسطینی است و ترکیه به حمایت از این آژانس در انجام وظایف خود ادامه خواهد داد.

پیش تر فیلیپ لازارینی رئیس آنروا گفته بود که رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا به فعالیت‌های این آژانس در غزه پایان دهد.

دیگر خبرها

  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • حلقه اتحاد مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • ترکیه‌: غزه با وخیم‌ترین فاجعه بشری مواجه است
  • وضعیت ساحل بندرعباس ساعاتی بعد از بارندگی
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه