Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهمن موتور با اشاره به افزایش تولید خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ سه محصول جدید به سبد محصولات تولیدی بهمن موتور اضافه می‌گردد که شامل یک خودرو SUV، یک سواری و خودروی ون باری (Cargo Van) و یک SUV در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ست.

به گزارش عصر ایران محمد ضرابیان با اشاره به برنامه‌ریزی در توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت گفت: استانداردسازی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش با بالاترین معیارها در حال اجرا می باشد و تمایز بهمن علاوه بر کیفیت تولیدات ارائه خدمات ممتاز در تعمیرگاه مرکزی و شبکه نمایندگی های استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد افزایش قیمت خودرو فیدلیتی تشریح کرد که این افزایش ناشی از هزینه‌های حمل و نقل بین المللی در دنیا است که از ابتدای سال جاری با کاهش بحران کرونا در کشورهای صنعتی و افزایش تقاضای حمل و نقل اتفاق افتاد و کمبود کانتینر حمل بار در جهان باعث شده که خطوط کشتیرانی های داخلی و خارجی افزایش سنگین در قیمت حمل و نقل اعمال کنند. این افزایش بیش از۱۰۰ درصد در هزینه حمل و نقل از بنادر اصلی چین صورت پذیرفته است.

مدیرعامل بهمن موتور ادامه داد که هزینه حمل یک کانتینر از مبدا بنادر اصلی چین به بنادر ایران تا قبل از این افزایش قیمت ها، حدود 3800 دلار برای کانتینر 40 فوتHQ بوده که هم اکنون به بیش از 8800 دلار افزایش یافته است، در واقع افزایش قیمت فیدلیتی فقط به دلیل بالارفتن هزینه حمل نقل بین المللی است و تغییرات این هزینه در قیمت اعلامی فعلی به ناچار لحاظ شده است. مانند همیشه شرکت بهمن موتور در تلاش است تا به منصفانه ترین قیمت، خودروهای خود را عرضه کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افزایش قیمت بهمن موتور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)

به باور کارشناسان، بازار مسکن با فاصله‌ از افزایش نرخ دلار اثر می‌پذیرد و اثر رشد نرخ دلار را پس از گذشت مدتی در این بازار می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش ایلنا، بازار مسکن از بازارهای سنتی محبوب است که مردم همواره آن را به عنوان کالای سرمایه‌ای مطمئن می‌شناسند. مسکن از جمله کالاهایی است که حتی اگر تقاضایی در قبال عرضه وجود نداشته باشد، امکان افزایش قیمت آن و ایجاد رکود تورمی در این بازار وجود دارد. حالتی که برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند با ادامه افزایش نرخ دلار، امکان تکرار آن در بازار مسکن وجود دارد.

از یک دهه گذشته فاصله قیمت مسکن و درآمد مردم هر روز بیشتر شد به‌طوریکه امروز به یک شکاف تبدیل شده و همین امر عامل رکود بازار مسکن شده، چراکه قدرت خرید مردم به خرید خانه‌ای با قیمت میانگین ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان (در شهر تهران) نمی‌رسد.

اما در حالی که مشتری برای خانه‌های عرضه شده بازار وجود ندارد و در شرایط طبیعی در مقابل افزایش عرضه و کاهش تقاضا قیمت کالا باید کاهش پیدا کند اما مسکن با تاثیرپذیری از سایر عوامل به ویژه نرخ دلار گران‌تر می‌شود.

در شرایطی که قیمت مسکن در ۸ ماه اول سال گذشته کنترل شد و بازار از نوسانات قیمتی در امان بود اما با رشد قیمت ارز، بازار مسکن هم خیز صعودی را برداشت. کارشناسان مسکن می‌گویند بازار مسکن با فاصله‌ای از افزایش نرخ دلار اثر می‌پذیرد و اثر رشد نرخ دلار را پس از گذشت مدتی در این بازار می‌توان دید.

همزمان با شروع سال جدید اعلام نرخ تورم خود عامل اثرگذار در قیمت‌گذاری در بازار مسکن است و می‌دانیم که در کشورمان همواره بین عرضه و تقاضای واقعی فاصله‌ای وجود دارد اما عامل مهمی که اجازه رشد افسارگسیخته قیمت‌ها را در بازار مسکن نمی‌دهد، درآمد خانوار و قدرت ضعیف خرید در جامعه است بطوریکه طبق گفته دبیر اتحادیه مشاوران املاک تهران میزان قرارداد خرید اولی‌ها در بازار به حداقل ممکن رسیده‌است.

باید دید در ابتدای سال جدید کفه ترازوی کدام عامل سنگین‌تر است و کدام عامل بیشترین اثرگذاری را در تعیین قیمت‌ها در بازار مسکن خواهد داشت.

از آنجایی که مرجع قیمت‌گذاری‌ها بازار مسکن، پایتخت است و تغییرات قیمتی از بازار مسکن تهران به سایر شهرها سرایت می‌کند در جدول زیر قیمت خانه در محله‌های مختلف تهران بررسی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • چگونه خودروی خود را برای فروش آماده کنیم؟
  • غول خودروهای برقی چین لرزید
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند