Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:16:32 GMT

سرنوشت میثاقی با بازگشت احتمالی فردوسی‌پور

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۳۶۷۳

سرنوشت میثاقی با بازگشت احتمالی فردوسی‌پور

خبرورزشی – رئیس جدید سازمان صدا و سیما در واکنش به ممنوعیت حضور عادل فردوسی پور در شبکه سه خطاب به یکی طرفداران آبادانی گفت: «عادل فردوسی پور می تواند دوباره در تلویزیون فعالیت کند و از نظر ما منعی ندارد.»

عادل فردوسی پور هم اکنون برنامه فوتبال ۱۲۰ را در شبکه ورزش روی آنتن می برد اما یکی از ایده های اصلی او برای بازگشت به تلویزیون اجرای دوباره برنامه فوتبال ۹۰ است و باید منتظر ماند و دید که آیا دوباره شبکه ۳ به عادل فردوسی پور برای اجرای این برنامه آنتن می دهد یا نه؟ 

بعد از تعطیلی برنامه نود، فوتبال برتر با اجرای میثاقی سعی کرد خلاء حضور برنامه ۹۰ را در این شبکه پر کند که به نظر می رسد با اقبال عمومی مواجه نشد به خصوص که جانشین برنامه پربیننده ۹۰ شده بود و خیلی‌ها به خاطر علاقه به عادل فردوسی پور این برنامه را دنبال می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عادل فردوسی پور در سال های اخیر با پیشنهادات جالبی از سوی شبکه های خارجی برای اجرای برنامه مواجه شد اما پاسخ وی به همه این پیشنهادات نه بود و این بدین معنی است منتظر تغییر شرایط است تا بار دیگر برنامه ۹۰ را به روی آنتن ببرد.

طبیعتا اگر عادل دوباره در شبکه سه حاضر شود برنامه ۹۰ را به روی آنتن خواهد برد و در چنین شرایطی به احتمال قوی فوتبال برتر تعطیل خواهد شد چرا که روند دو برنامه شبیه هم است و اگر قرار باشد هر دو برنامه روی آنتن برود موازی کاری خواهد شد. 

در بین برنامه های ورزشی، شب‌های فوتبال هم مسابقات لیگ برتر را تجزیه و تحلیل خواهد کرد که این برنامه در شبکه ورزش روی آنتن می رود و هدفش رقابت با برنامه فوتبال برتر است که فعلا در این زمینه موفقیتی به دست نیاورده است. 

البته شاید شبکه ۳ به عادل فردوسی پور اجرا و ساخت برنامه جدیدی را پیشنهاد دهد. نکته مهم این است که بعد از خداحافظی اجباری عادل فردوسی پور از برنامه ۹۰، شبکه ۳ از اسم این برنامه استفاده نکرد و برنامه فوتبال برتر را روی آنتن برد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه صدا و سیما عادل فردوسی پور محمدحسین میثاقی عادل فردوسی پور برنامه فوتبال فوتبال برتر برنامه ۹۰ روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای اوقاف/ شفاف و به‌روز هستیم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت برنامه «چهارگاه» به شبکه چهار با حضور حسام‌الدین سراج، محمداسماعیل آذر و ...
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟