Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@10:09:42 GMT

پنجمین برد متوالی ملی‌پوشان ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۳۸۴۸

پنجمین برد متوالی ملی‌پوشان ایران

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در کشور بلغارستان موفق به شکست کوبا شد تا ملی‌پوشان ایران به پنجمین برد متوالی خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 دست یابند.

به گزارش  برنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان امروز (شنبه) به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان با هشت دیدار پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در شهر صوفیه بلغارستان و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی برای رتبه نهم تا دوازدهم به مصاف کوبا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست سوم این مسابقه 25 بر 17 مغلوب نماینده نخست منطقه نورسیکا شدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 19 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا سه بر یک فاتح این میدان باشند.

این هفتمین دیدار تیم ایران در این رقابت‌ها بود و ملی‌پوشان جوان ایران در شش مسابقه قبلی، چهار برد سه بر صفر برابر مراکش (دوبار)، مصر و تایلند کسب و دو شکست سه بر دو نیز مقابل بلژیک و آرژانتین تجربه کردند.

در دیگر مسابقه امروز گروه تیم‌هایی که برای رتبه‌های نهم تا دوازدهم تلاش می‌کنند، تیم کانادا سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 16 و 25 بر 17 تایلند را شکست داد تا حریف تیم ایران در آخرین روز مسابقات شود.

بدین ترتیب، تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 برای کسب رتبه نهم به مصاف کانادا می‌رود.

همچنین در شهر کالیاری ایتالیا دو تیم روسیه و آرژانتین در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و روس‌ها با شکست سه بر صفر آرژانتین به دیدارنهایی صعود کردند. در آخرین مسابقه امروز نیز دو تیم ایتالیا و لهستان به مصاف یکدیگر می‌روند تا فاتح این میدان، حریف روسیه در فینال این رقابت‌ها شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال جهان ایتالیا بلغارستان ایران کوبا سرمربی تیم ملی مراکش مصر تایلند بلژیک آرژانتین کانادا تیم ملی روسیه لهستان تیم ملی والیبال جوانان پیروزی تیم ملی والیبال جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی

به گزارش "ورزش سه"، موریس موتو پائز نهم اسفندماه سال 1402 برای هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران در سال 2024 با فدراسیون والیبال به توافق رسید.

این مربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی ساعت چهار بامداد امروز (چهارشنبه پنجم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و صبح امروز با سید میلاد تقوی رئیس فدارسوین والیبال دیدار و درخصوص برنامه‌های تیم ملی والیبال کشورمان گفت‌وگو می‌کند. پائز از ساعت 11 صبح با حضور در سالن آزادی فدراسیون در تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از شنبه 18 فروردین با حضور 16 بازیکن جوان آغاز شده بود و از روز چهارشنبه 28 فروردین با ورود محمد فلاح، محمد ولی‌زاده، شهروز همایونفرمنش، مهدی مرندی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدطاهر وادی و میثم صالحی وارد فاز جدیدی شده بود، از امروز با کادر فنی کامل پیگیری می‌شود تا مردان والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در لیگ ملت‌های 2024 آماده کنند.

بازیکنان لژیونر هم پس از بازگشت به ایران با نظر پائز استراحتی کوتاه خواهند داشت و در کمترین زمان ممکن به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند.

پیمان اکبری، علی فتاحی، نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و پویا عزیزی به عنوان مربی، محمدامین شاکری (آنالیزور)، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان در اردو هستند.

همچنین مارسلو بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان روز دوشنبه دهم اردیبهشت به جمع مردان والیبال ایران در تهران خواهد پیوست و لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران خواهد شد.

رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

دیگر خبرها

  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • امین کاویانی نژاد پنجمین المپیکی کشتی فرنگی ایران