Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با فرارسیدن ایام سوگواری ماه صفر، سینماهای کلانشهر اصفهان با تعطیلی ۲ روزه همراه می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، با فرارسیدن پایان ماه صفر و ایام سوگواری ماه صفر، تمامی سینماهای کشور به این مناسبت با تعطیلی 2 روزه همراه بوده و در این راستا سینماهای کلانشهر اصفهان نیز از این امر مستثنا نبوده و از سه‌شنبه هفته جاری به استقبال تعطیلی‌ها می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سینماهای کلانشهر اصفهان به‌مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در روز سه‌شنبه 13مهرماه و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در روز پنج‌شنبه 15مهرماه به طور کامل تعطیل هستند.

واکنش‌های فضای مجازی به انتخاب خزاعی/ رویکردها و دیدگاه‌های رئیس جدید سازمان سینماییبسته ویژه سینمایی تلویزیون/ از نمایشِ چند فیلم ایرانی تا مرور آثار بازیگر فقید ایتالیایینامه اعتراضی برخی فعالان فرهنگی مشهد به وزرای ارشاد و میراث فرهنگی / انتقاد از تخریب‌ و فروش 3 سینمای تاریخی

در روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز اکران فیلم‌های کمدی در سینماها تا ساعت 18 انجام شده و پس از سایر فیلم‌های غیرکمدی تا آخرین سانس نمایش خواهند داشت، این در حالی است که از روز جمعه 16مهرماه نمایش تمامی فیلم‌ها در سالن‌های سینمای استان از سرگرفته می‌شود.

انتهای پیام/167/ ز

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پاک در کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۲۶ فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته امروز یک شنبه ۲۶ فروردین با ۳۷‌ای کیو آی پاک است.

هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای    ۴۰‌ای کیو آی هم،   هم  اکنون پاک است.

به شهروندان توصیه شده است:
با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ پاکی هوای شهر بکوشند.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.
شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.
شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای هوای سالم است.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • سایه‌روشن ویکند دوروزه بانک‌ها
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها
  • خبر جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها / بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزییات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها یا شنبه‌ها؛ آخر هفته ایرانی‌ها چگونه تغییر می‌کند؟
  • کاهش ساعات کاری هفته به ۴۰ ساعت/ پنج شنبه‌ها تعطیل شد
  • هوای پاک در کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۲۶ فروردین