Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نهایی شدن حضور ۱۶ تیم در رقابت های پیش روی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور گفت: همیشه و در هر شرایطی مسابقات باشگاهی سختی های خود را دارد و قاعدتا امسال هم مستثنی نیست؛ به خصوص که با حضور این تعداد تیم دیدارهای زیادی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اینکه لیگ امسال هم با تعداد تیم های زیاد برگزار می شود یک امتیاز به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط امیدوارم کرونا باعث نشود این امتیاز و مزیتهایش خیلی به سود بسکتبال نشود. به هر حال یکی از ارکان برگزاری مسابقات باشگاهی تماشاگران هستند که سال گذشته آنها را در اختیار نداشتیم؛ در حالی که حضورشان در کنار این تعداد تیم و دیدارهایی که خواهند داشت به رونق بسکتبال کمک می کند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: امیدوارم شرایط به گونه ای مهیا شود که بتوانیم در سه ماه پایانی سال و برای مرحله برگشت رقابت‌های لیگ برتر شاهد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها باشیم. در این صورت لیگ امسال خیلی بهتر و با کیفیت تر از سال گذشته پیگیری خواهد شد.

حاتمی در واکنش به اینکه «بعضی مخالف برگزاری لیگ برتر بسکتبال با ۱۶ تیم هستند و آن را خارج از ظرفیت بسکتبال ایران می دانند»، گفت: تصور من این نیست. بسکتبال ایران بازیکنان جوان خوبی دارد که جذب تیم های مختلف شده اند و در ترکیب آنها می توانند عملکرد خوبی داشته باشند. شاید در آغاز فصل، خیلی از تیم ها در حد لیگ نباشند و نتوانند خودی نشان دهند اما قطعا با پیگیری دیدارها وضعیت آنها هم دستخوش تغییرات مثبتی می شود و می توان رشد و ترقی را در آنها دید. همین که حضور این تعداد تیم باعث درگیر شدن تعداد بیشتری بازیکن و مربی در مسابقات می شود، خوب است.

وی در مورد برنامه های تیم ملی بسکتبال و اینکه به خاطر آن مسابقات لیگ با وقفه مواجه خواهد شد، تصریح کرد: مشکلات تیم ملی و باشگاه ها و همزمانی عملکرد آنها همیشه وجود داشته است. با این شرایط راهکاری بهتر از آنچه قرار است امسال هم طی شود، وجود ندارد. اینکه مسابقات باشگاهی آغاز و در موقع نیاز به خاطر تیم ملی تعطیل شود.

مربی تیم ملی بسکتبال تاکید کرد: با این شرایط هم حضور حداکثری تیم ها در لیگ و درگیری بیشتر بازیکنان خوب است. اگر از همه بازیکنان بپرسید آنها خواهند گفت که انجام بازی را به تمرین ترجیح می دهند. واقعیت هم این است که انجام ۱۰ مسابقه از هزار جلسه تمرینی بهتر است چون با تمرین، اصلا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار نمی گیرند. این مسابقه است که آنها را با تجربه کرده و آماده نگه می دارد.

حاتمی که امسال با هدایت شهرداری گرگان در رقابت های لیگ برتر شرکت می کند، در مورد اوضاع این تیم و شرایطش برای دفاع از عنوان قهرمانی گفت: البته شاکله شهرداری گرگان نسبت به سال گذشته به طور کامل تغییر کرده است. چهار نفر از بازیکنان سال گذشته را نداریم، به جای آنها نفراتی مانند میرزایی و پذیرفته را جذب کرده ایم و البته بازیکنان جوان و مستعدی از گرگان.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سئوال که «آیا شهرداری گرگان از عنوان قهرمانی اش دفاع می کند؟» گفت: همیشه در هر شرایطی تیمم را برای بهترین نتیجه که قهرمانی در راس آن است، آماده کرده ام. امسال هم با همین هدف وارد مسابقات می شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهران حاتمی لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان شهرداری گرگان لیگ برتر بسکتبال مهران حاتمی شهرداری گرگان تعداد تیم سال گذشته لیگ برتر امسال هم تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا

به گزارش "ورزش سه"، آسیب دیدگی کوین یامگا، ضربه بزرگی است که در این فصل به جواد نکونام و استقلال وارد شد. ستاره فرانسوی آبی ها نمی تواند تا پایان فصل برای تیمش به میدان برود و نام او از لیست تیم خارج شده است. با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت این بازیکن در فصل بعد نیز به گوش می رسید.

اما حالا پزشک استقلال خبرهای امیدوارکننده ای به هواداران این تیم داده و در گفتگویی که با تسنیم داشته، ابراز امیدواری کرده است که یامگا بتواند در فصل بعد برای استقلال به میدان برود.

محمدعلی زارع پزشک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت یامگا گفت: یامگا دوران بدنسازی‌اش را پشت سر می‌گذارد و در تمرینات نیز کار با توپش را انجام می‌دهد. او در حال حاضر کارهای درمانی چشمش را دنبال می‌کند و منتظر اظهارنظر نهایی پزشک متخصص او هستیم. یامگا دو سه ماه پیش جراحی کرد و باید شش ماه از آن می‌گذشت تا پزشک متخصص نظر خود را بدهد.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است یامگا فصل آینده امکان بازی کردن داشته باشد، گفت: خیلی امیدواریم، چرا امید نداشته باشیم؟ منتظر پایان دوران درمان یامگا هستم تا پزشک نظر خودش را بدهد. یامگا این فصل نمی‌تواند برای استقلال بازی کند، ولی خیلی امیدواریم برای فصل آینده در خدمت تیم باشد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • پنالتی رودیگر و خوشحالی بازیکنان رئال مادرید از لنز دوربین تماشاگران / فیلم
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • آخرین خبر از بازگشت کوین یامگا در فصل آینده
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال