Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه امسال ۳۵۰۰ نفر دانشجوی تازه وارد می‌پذیرد، گفت :در ترم جاری دو هزار و  ۴۰۰ دانشجوی جدید در مقطع کارشناسی وارد دانشگاه بوعلی می‌شوند.

دکتر یعقوب محمدی فر در گفت وگو با ایسنا اشاره‌ای به تعداد ثبت نام شدگان کرد و افزود: مراحل ثبت نام دانشجویان کارشناسی به انتها رسیده اما ثبت نام شدگان کارشناسی ارشد هنوز به طور قطعی به پایان نرسیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ۱۶۰ نفر و در کارشناسی ناپیوسته ۳۷ نفر دانشجو می‌پذیریم.

محمدی فر اشاره‌ای به رشته‌های موجود در دانشگاه کرد و گفت: در دانشگاه بوعلی سینا ۳۳۰ رشته و گرایش در همه مقاطع موجود است که امسال  بیش از  ۲۵۰ رشته و گرایش برای دانشجویان  خواهیم داشت. 

وی با بیان اینکه امسال حدود ۳۰۰تا ۳۵۰ نفر دانشجوی خارجی داریم که در حال حاضر ثبت نامشان انجام نشده است، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم که حداقل ۱۰۰تا ۱۵۰ دانشجوی جدید نیز داشته باشیم و علت پذیرفته شدن تعداد کمی از دانشجویان خارجی این است که  بیشتر آنها تقاضای حضوری بودن کلاس را دارند تا شرکت در کلاس آنلاین .
محمدی فر به وضعیت خوابگاه‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در طول دو سال اخیر دانشجویانی که پایان نامه و تز دکتری داشتند و به ویژه تعدادی که واحد عملی را می‌گذراندند بنا به ضرورت و تشخیص استاد راهنما در خوابگاه مستقر بودند.

وی  حضوری شدن دانشگاه را تصمیم ستاد ملی کرونا دانست و اظهار کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا و استانی مجوزهای لازم را صادر کند این دانشگاه و بقیه دانشگاه‌ها بر اساس این مصوبه و دستورات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به بازگشایی کلاس‌های حضوری تصمیم خواهند گرفت ولی امیدواریم و سعی می‌کنیم که امتحانات را حضوری برگزار کنیم .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه بوعلی سینا زمان بازگشایی دانشگاه ها استانی علمی و آموزشی دانشگاه بوعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • لحظه برخورد رعد و برق بر فراز آرامگاه بوعلی سینا