Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با برگزاری نهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی در این استان اعضای جدید هیئت مدیره این سازمان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدرضا عابدی اظهار داشت : در نهمین دوره انتخابات دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان  کهگیلویه و بویراحمد از چهار هزار ۴۸ نفر مهندس واجد شرایط رای دادن،  بیش از  ۲ هزارو ۲۰۷ نفر به صورت الکترونیکی  در انتخابات شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رقابت بین ۲۰نفر داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی  کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : در پایان این انتخابات در رشته عمران کامرانی جهانبازی با یک هزارو  ۵۸ رای، علی صادقی با ۸۳۱ رای، احمدرضا خورشیدی با ۸۰۰ رای و سعید وحیدفر  با ۶۵۹ رای انتخاب شدند.

عابدی عنوان کرد: همچنین در رشته نقشه برداری محمد احمدی یک هزارو  ۱۱۸ رای، در رشته برق  مهرداد موحد پور با ۸۶۲ رای در رشته مکانیک جهانگیر احسانی با ۷۸۴ رای با کسب اعتماد جامعه مهندسان در ترکیب اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی برگزیده شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در رشته معماری حمید اسکندی با ۹۰۰ رای و در رشته شهرسازی عمران کهزادی یوسف آباد با ۱۲۵۳ انتخاب شد.

 براساس آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان داوطلبانی که از فرآیند انتخابات شکایت دارند می توانند تا پنج روز پس از رای گیری شکایت خود را ارائه کنند تا از سوی هیئت اجرایی و نظارت رسیدگی شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نظام مهندسی ساختمان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!