Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی چگینی رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری مجلس محلی قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین و سایر دستگاه‌های مرتبط موضوع  خدمت‌رسانی  و آبرسانی به اراضی عظیمیه را تعیین تکلیف و حل کنند.

وی اظهار کرد: موضوع حل مشکل آب و ارائه خدمات به زمین‌های عظیمیه در چند ماه گذشته با پیگیری مدیریت شهری قزوین مجدد مطرح و تا حدودی در جهت رفع آن‌ها اقدام شد تا در میان مالکان این زمین‌ها بارقهٔ امیدی شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به جلسات و پیگیری‌ها و قول‌های مساعد جهت حل مشکل آب این منطقه شاهد رونق و خرید فروش در این منطقه نیز بودیم.

چگینی با اشاره به اینکه باید هر چه سریع‌تر مشکلات در منطقه عظیمیه رفع شود گفت: در این راستا و بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی استان و قول مساعد مدیران استانی، باید هر چه سریع‌تر مشکلات در مورد عدم خدمت‌رسانی دستگاه‌های مرتبط، خصوصاً حل مشکل آب‌رسانی به این منطقه برطرف  گردد.

وی همچنین خواستار عمل به تکلیف شهرداری قزوین پیرامون آب‌رسانی به منطقهٔ عظیمیه و آغاز ساخت و ساز در این اراضی شد.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به آمادگی شورای اسلامی شهر قزوین در عمل به وظایف و همکاری در جهت حل مشکلات منطقه عظیمیه تصریح کرد: ضرورت دارد سایر نهادهای خدمت‌رسان هم به وظایف‌شان در این منطقه عمل کنند تا بارقهٔ امید به وجود آمده، خدای ناکرده کور نشود و مالکین  نیز برای ساخت و ساز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس، زمین‌های شهرک عظیمیه از سال‌ها قبل به دلیل مشکلات اعطای مجوز و نیز ارائه خدمات بلاتکلیف باقی مانده و مالکان آن دچار مشکلات عدیده شده بودند، لذا با مصوبهٔ شورای برنامه‌ریزی استان و قول همکاری مسئولان مقرر شد مشکلات آن رفع شده و نیز برای انتقال آب جهت ساخت و ساز واحدهای مسکونی مساعدت شود.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین شهرک عظیمیه عظیمیه آب رسانی ولی چگینی عضو شورای شهر قزوین برنامه ریزی زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت درست بارندگی در یزد

عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی یزد  با اشاره به بارندگی شدید سه شنبه شب در این شهر گفت: مشکلات آبگرفتگی در شبانه روز گذشته کمتر اتفاق افتاد و اقداماتی که شورای شهر یزد برای دفع آب‌های سطحی انجام داد باعث شد بسیاری از مشکلات حل شود.

او افزود: بیشترین بارندگی در منطقه ۳ شهرداری یزد بود و حجم روان آب‌های زیادی را شاهد بودیم و البته سیل بند‌های این منطقه نیز نگرانی ایجاد کرده بود که امکان سر ریز وجود داشت و خوشبختانه طی بازدیدی که انجام شد برای افزایش تاج سیل بند‌ها اقدام شد و مشکلی وجود نداشت.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: روان آب‌ها در منطقه ۳ و شهر حمیدیا مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرد که شهرداری‌ها با مشارکت یکدیگر سریعا ورود کرده و این مشکل رفع شد و انشاالله در بارندگی‌های بعدی این چند نقطه که مشکل دار است نیز رفع شود تا نگرانی مردم این مناطق نیز در بارندگی‌ها حل شود.

سیفی گفت: شهر یزد شیب مناسبی ندارد و در طراحی‌های اولیه نیز این مسئله لحاظ نشده است، در این شورا با اقدامات سال‌های اخبر، مسیر رودخانه مرکزی یزد احیا شد و با تکمیل این رودخانه بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

او اظهار داشت:برای لوله گذاری معابر و همچنین اصلاح گذر در جای جای شهر اقدام و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی نیز حفر شد و امیدواریم با ادامه این مسیر و اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام خواهد شد، شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • مدیریت درست بارندگی در یزد
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)