Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:24:32 GMT

آخرین وضعیت اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۶۵۰۲

آخرین وضعیت اجرای تبدیل وضعیت ایثارگران

محمول پاکدل معاون تعاون بنیاد شهید در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین وضعیت تبدیل وضعیت فرزندان جانبازان و ایثارگران گفت: برای تبدیل وضعیت افراد مشمول اطلاعات همه دستگاه‌ها را گرفتیم و به کمیسیون اجتماعی مجلس تحویل داده‌ایم. قرار است در جلسه‌ای با مجلس، تک تک دستگاه‌ها دعوت کنیم و علت عدم اجرای تبدیل وضعیت را جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که کدام دستگاه‌ها تبدیل وضعیت را انجام نداده‌اند، افزود: مجموعاً ۱۸۰ دستگاه داریم و اغلب دستگاه‌های واگذار شده این قانون را انجام نداده‌اند. این دستگاه‌ها تصور می‌کنند که براساس اصل ۴۴ واگذار شده‌اند، مشمول تبدیل وضعیت نمی‌شوند ولی قانون همه مشمولین ماده ۲ را مدنظر قرار داده است.

معاون تعاون بنیاد شهید بیان کرد: ما در ستاد وزارت خانه‌ها و ادارات کل استانی هیچ مشکلی نداریم و تنها مشکل ما در عدم همکاری‌ها شرکت‌ها، مؤسسات تابعه وزارت خانه‌ها و شرکت‌های واگذار شده اصل ۴۴ است.

کد خبر 5318703 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس تبدیل وضعیت ایثارگران محمود پاکدل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری تهران شورای شهر تهران کمیته امداد امام خمینی سازمان آتش نشانی سالمندی گردشگری واکسن کرونا وزارت آموزش و پرورش هفته دفاع مقدس علیرضا زاکانی اربعین حسینی اربعین 1400 جلال ملکی سازمان امداد و نجات هلال احمر تبدیل وضعیت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا

دریافت 21 MB کد خبر 6081811

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • دیدار معاون رییس جمهور با خانواده شهدا و ایثارگران در دشتی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر