Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره‌مند روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد:  ۹ جایگاه سیلندر پر کنی گاز مایع ال پی جی در استان بوشهر وجود دارد که با توجه به اجرای اجباری کنترل ایستگاه‌های سیلندر پرکنی گاز مایع و کنترل کیفیت سیلندرهای در گردش گاز مایع، امسال به روال سال های گذشته بازرسی فنی از آنها انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به ضرورت رعایت دقیق مندرجات استاندارد ملی شماره ۸۴۱ مربوط به حمل و نقل، ذخیره سازی و توزیع گاز مایع کمیته‌ای با عنوان کمیته نظارت بر عملیات بازسازی و جایگزینی شیر و سیلندر با حضور نمایندگان ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط با محوریت اداره کل استاندارد تشکیل شده تا بر اجرای مطلوب این امر مهم نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌‎مند با بیان اینکه سیاست گذاری و نظارت بر حسن اجرای عملیات بازسازی یا جایگزینی شیر و سیلندر گاز مایع یکی از اساسی‌ترین وظایف کمیته مرکزی است، اظهار داشت: بازرسی از چگونگی نصب مخازن، ذخیره سازی و لوله کشی و تجهیزات وابسته به تأسیسات گاز مایع و محل نصب آنها طبق استاندارد ملی مربوطه از دیگر وظایف این کمیته است.

مدیرکل استاندار استان بوشهر  با تاکید بر اینکه جایگاه داران موطف هستند مطابق استاندارد سیلندرهای متعلق به جایگاه را در حالت سالم و بدون خطر نگهداری کنند، عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام شده در صورت مشاهده سیلندر دارای عیب و نقص در صورت امکان قسمت معیوب توسط شرکت مورد تأیید سازمان ملی استاندارد تعمیر و در غیر این صورت سیلندر از سرویس خارج شده و ذوب می‌شود.

وی افزود: همچنین در همین راستا با نظارت کارشناسان این اداره کل پنج هزار عدد شیر معیوب سیلندر گاز مایع ال پی جی امحا شد.

بهره‌مند اظهار داشت: همه افرادی که به نحوی با حمل و نقل و ذخیره سازی و توزیع گاز مایع سر وکار دارند باید به طور دقیق به خصوصیات این گاز آشنایی داشته و برای محافظت در مقابل خطرات احتمالی روش‌های صحیح کار با آن را بیاموزند.

برچسب‌ها بوشهر سازمان ملی استاندارد ایران گاز گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان ملی استاندارد ایران گاز بوشهر سازمان ملی استاندارد ایران گاز گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اکیپ‌های برداشت محصولات در مناطق مختلف فعال هستند، گفت: کارشناسان سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی روزانه اقدام به بازدید از کمباین‌های مشغول برداشت محصولات پاییزه می‌کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: اکیپ‌های برداشت در حین بازدید از مزارع و کمباین‌ها توصیه‌های لازم در خصوص تنظیمات کمباین و منع آتش زدن بقایا و کاه و کلش مزارع نیز به کشاورزان منطقه صورت می‌گیرد.

توکلی افزود، در حین برداشت عملکرد مزارع توسط کارشناسان ارزیابی می‌شوند.

کد خبر 6087140

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی