Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از اتمام عملیات کاشت درخت در طرح حاشیه کنارگذر مهرشهر خبر داد و گفت: با تلاش بی وقفه سبز بانان این سازمان عملیات کاشت ۴۸۰ اصله درخت از گونه زیتون تلخ در این به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که توسعه سرانه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف کلان مدیریت شهری کرج در نیمه دوم سال به شمار می‌رود، افزود: عملیات کاشت درخت در طرح کنارگذر مهرشهر به صورت جهادی و در دو شیفت کاری با استقرار نیرو و ماشین آلات در مدت زمان کوتاه یک هفته به سرانجام رسید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی ادامه عملیات کاشت درخت در مرکز دفن حلقه دره و ایجاد باند سبز در اراضی لشکر ۱۰ سیدالشهدا در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فضای سبز کاشت درخت عملیات کاشت درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم  با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای ۵ هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۲ باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز ۱۲۳ مغازه تعیین تکلیف شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای ۹ باب مغازه باقی‌مانده نیز ماده ۸ دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز ۷۰ مغازه تخریب‌شده و ۱۰ مغازه نیز در روز‌های آینده تخریب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاشت درخت در دل بیابان‌های روستای همت آباد توسط همیار طبیعت + فیلم
  • کاشت یک میلیارد درخت ظرفیت نهالستان‌ها را به ۱۰۰ درصد رساند
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • کاشت گندم در ۱۵۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • آغاز کاشت درخت در مسیر پیاده راه زائر رضوی
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد