Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا جانگران نژاد مسئول بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: در زمینه تحقق اهداف طرح غربالگری شهید سلیمانی ۷ هزار نیروی بسیجی در استان مشغول خدمات دهی به مردم هستند و طرح شهید سلیمانی در کنترل و مهار بیماری کرونا بسیار موثر بوده، بنابراین باید تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیش از این ۳۲ دستگاه خودرو از طریق استانداری خوزستان برای اجرای طرح غربلگری شهید سلیمانی در اختیار ما قرار داشت، اما در یکی، ۲ هفته اخیر تعداد خودرو‌ها به ۱۳ دستگاه کاهش یافته است که تقاضا داریم این مشکل برطرف شود.

 جانگران نژاد بیان داشت: ۱۵ مرکز تجمیعی واکسیناسیون ثابت در این استان فعال هستند که برخی از نیرو‌ها به صورت مشارکتی در مراکز واکسیناسیون در حال فعالیت هستند و ۴۱ دستگاه خودرو سواری به صورت سیار مشغول واکسیناسیون هستند همچنین ۹ دستگاه اتوبوس و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت کار واکسیناسیون را در استان انجام می‌دهند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی خوزستان تصریح کرد: ۲۱۵ نفر سرباز وظیفه با دستور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه استان در اختیار مراکز بهداشت قرار گرفته و در امر واکسیناسیون مشارکت دارند و در ایام اربعین نیز با راه اندازی موکب درمانی و واکسیناسیون سیار، کار واکسیناسیون زائران در مرز شلمچه انجام شد و در هفته دفاع مقدس اکیپ‌های درمان عمومی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی خوزستان به مناطق محروم اعزام شده و به صورت رایگان بیماران را ویزیت کردند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس طرح شهید سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم