Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@04:35:28 GMT

طالبان خرید و فروش سلاح را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۱۳۱۱

وزارت دفاع دولت طالبان خرید و فروش اسلحه و مهمات بدون مجوز را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع دولت طالبان امروز -‌یکشنبه- پس از تسلط افراد بر سلاح در مقرهای دولتی با هدف فروش آنها اعلام کرد که خرید و فروش اسلحه، مهمات و خودروهای غیرمجاز ممنوع است.

در بیانیه وزارت دفاع طالبان آمده است: «برخی افراد غیرمسئول اسلحه و خودروها را از دفاتر دولتی یا دفاتر اعضای دولت پیشین ضبط کرده‌اند و این افراد در تلاش برای فروش آنها هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است که وزارت دفاع تصمیم گرفت تا خرید و فروش سلاح ، مهمات و خودروهای غیرمجاز را تا اطلاع ثانوی ممنوع کند.

بخش بزرگی از زرادخانه تسلیحات ارائه شده توسط ایالات متحده به نیروهای افغان در جریان پیشروی و کنترل طالبان در اواسط ماه آگوست به دست نیروهای این گروه افتاد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خرید و فروش وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)

 

منبع:بیسیمچی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله با سلاح سرد در استرالیا با ۴ کشته و شماری زخمی (فیلم) گزارش تلویزیون اسرائیل از صادرات سلاح‌ های ایران (فیلم) رصد و هلاکت دو تروریست داعشی و کشف سلاح و مهمات همراه آنان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • ادعای عجیب اسنایپر برتر آمریکایی: سلاح‌های زمان شوروی بهتر هستند!
  • این اسلحه ها و مهمات به نفع دولت ضبط می‌شوند +اینفوگرافیک
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور