Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:20:06 GMT

ویروس کرونا دوباره در جزایر خلیج فارس جان گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۱۷۰۷

ویروس کرونا دوباره در جزایر خلیج فارس جان گرفت

گروه استان‌ها – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از روند صعودی ویروس کرونا در چهار شهرستان بستک، قشم، جاسک و کیش از استان هرمزگان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دفتر جزایرخلیج فارس، فاطمه نوروزیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه این روزها بحث قرنطینه از سوی افراد بیمار کرونایی کمتر رعایت می شود و این بی‌توجهی‌ها موجب افزایش دوباره آمار مبتلایان به کرونا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تسریع عملیات واکسیناسیون موجب کاهش چشمگیر بیماران کرونا در کل استان هرمزگان از جمله در جزایر قشم کیش و شهرستان‌های بستک و جاسک شد اما همانگونه که ستاد ملی کرونا تاکید کرده است تا پایان دریافت واکسن کرونا از سوی تمام مردم، همه باید پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنیم.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گروهی از مردم بر این باورند که با دریافت واکسن کرونا دیگر نیازی به رعیت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا ندارند و این نوع تفکر خود خطر بزرگی برای بازگشت دوباره به شرایط سخت کرونایی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در اکثر شهرستان‌های استان هرمزگان موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کووید 19 رو به کاهش است هرچند در شهرستان‌های بستک، قشم، جاسک و کیش در هفته گذشته شاهد اندکی افزایش در موارد مثبت و بستری بودیم و در جزیره کیش مورد فوتی هم گزارش شده است.

نوروزیان تصریح کرد: افرادی که واکسن کرونا زده‌اند هم در خطر درگیری دوباره با این ویروس قرار دارند و تا زمانی که همه مردم هر دو دوز را دریافت نکنند همه باید قوانین ستاد ملی کرونا را به دقت رعایت کنیم.

وی گفت: هم اینک 31 درصد از هرمزگانی‌ها هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند و تا رسیدن واکسیناسیون 80 درصدی جامعه، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ماسک زدن برای همگان ضروری است.

آمار کرونا در ایران| فوت 229 نفر در شبانه‌روز گذشتهتداوم اعمال محدودیت تردد کرونایی در جاده‌های مازندران/ 246 ‌خودرو ‌اعمال قانون و ‌به مبدا بازگشت داده شدندکاهش 70 درصدی فوت‌های کرونا در کرمان/ از جانفشانی کادر درمان تا نگرانی‌ها نسبت به موج جدید بیماری

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه رونمایی از یک محصول دانش بنیان در اتاق بازرگانی سمنان ضمن اشاره به ظرفیت‌های سمنان در بخش صنایع تاکید کرد: استان سمنان یکی از استان‌های صنعتی و مهم کشور است.

وی با بیان اینکه تولید ناخالص ملی در بخش صنعت در استان سمنان بیش از دیگر بخش‌ها است و این نشان دهنده اهمیت صنایع در این استان است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های صنایع استان سمنان مانند دیگر نقاط کشور، آب است.

عضو کابینه سیزدهم با بیان اینکه موضوع تأمین آب صنایع یکی از دغدغه‌های وزارت صمت است، گفت: ابر پروژه ملی انتقال آب خلیج فارس به همین منظور کلید زده و در حال پیگیری اجرای آن هستیم.

علی آبادی با بیان اینکه طرح انتقال آب خلیج فارس یکی از طرح‌های بی نظیر تاریخ کشورمان محسوب می‌شود، گفت: این طرح انتقال آب، می‌تواند آب مورد نیاز صنایع کشورمان را تأمین کند.

وی همچنین تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای صنعتی را دو اولویت اساسی وزارت صمت در سال جاری دانست.

کد خبر 6081510

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • مه رقیق صبحگاهی در سواحل و جزایر هرمزگان، ۳۱ فروردین
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین