Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@07:31:04 GMT

جهانبخش به امید گل در لیگ هلند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۳۳۱۹

ستاره ایرانی فاینورد یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با ویتسه است.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هشتم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه گلره‌دامه مقابل تیم رده یازدهمی ویتسه قرار می‌گیرد.

 

علیرضا جهانبخش پس از اینکه در سه دیدار اخیرشان در لیگ اردیویسه هلند به میدان رفت و در مسابقه گذشته فاینورد در لیگ کنفرانس اروپا برابر اسلاویا پراگ چک حضور ثابت داشت، امروز هم در خط حمله تیمش برابر ویتسه به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در پنج مسابقه این فصل لیگ اردیویسه هلند که برای تیمش به میدان رفته، هنوز موفق به گلزنی نشده و دو پاس گل داده که امیدوار است امروز دروازه ویتسه را باز کند.

 

تیم فوتبال فاینورد که یک مسابقه معوقه در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ اردیویسه هلند دارد، با پنج پیروزی و یک شکست در این فصل ۱۵ امتیازی و تیم سوم جدول است که در صورت برتری مقابل ویتسه تا رده دوم بالا می‌رود.

علیرضا جهانبخش فاینورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش فاینورد لیگ اردیویسه هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار فینال جام حذفی فوتبال هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر و قهرمانی فاینورد به پایان رسید.

بنابر روایت تسنیم، ایگور پایکسائو در دقیقه ۵۹ گل قهرمانی فاینورد را وارد دروازه نایمخن کرد. فاینورد از دقیقه ۷۲ این مسابقه با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شد. همچنین دقایقی از این بازی به دلیل آتش‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه متوقف شد.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی فاینورد از دقیقه ۸۷ بازی برابر نایمخن وارد میدان شد و تیمش را همراهی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898072

دیگر خبرها

  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • فاینورد برای چهاردهمین‌بار قهرمان جام حذفی هلند شد
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد