Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در حاشیه حضور اعضای باشگاه پرسپولیس در ایفمارک، در این باره گفت: تست پزشکی بازیکنان در ایفمارک روی شناخت کادرفنی، صد در صد تاثیرگذار است. از این مجموعه که برای اطلاع از وضعیت فیزیکی و جسمانی به ورزشکاران و مربیان کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم فصل بسیار خوبی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: همیشه سعی کردیم با همه کمبودها، بیشتر تلاش کنیم تا حرف بزنیم. مشکلات زیادی داریم اما مجموعه باشگاه و کادرفنی برای پشت سر گذاشتن آن‌ها همه تلاششان را می‌کنند. سعی داریم تا بازی با الهلال در اوج باشیم. تنها موضوعی که ما را اذیت می‌کند، ریتم بازی نداشتن است. خیلی خوب است که در شرایط بازی قرار بگیریم. الهلال این مزیت را نسبت به پرسپولیس دارد. البته این موضوع بر عملکرد ما تاثیر نمی‌گذارد.

مطهری در خصوص لغو سوپرجام گفت: هر چقدر بازی تدارکاتی داشته باشیم، مانند بازی رسمی نمی‌شود. ما همیشه به موضوع همکاری با تیم ملی توجه می‌کنیم چرا که اولیت ما این است اما دوست داریم فدراسیون هم در کنار باشگاه‌ها باشد. دوست داریم همکاری خوبی وجود داشته باشد زیرا پرسپولیس هم در بازی‌های بزرگی شرکت می‌کند و باید دل هوادارانش شاد شود.

مربی تیم پرسپولیس ادامه داد: همیشه سعی کردیم متعهد عمل کنیم. به کار خود ایمان داریم و سعی می کنیم در عربستان هم موفق باشیم. در فضای مجازی خیلی به ضعیف بودن الهلال اشاره می‌کنند و مردم فقط دیدار این تیم با استقلال را دیده‌اند اما دیدارهای این تیم بعد و پس از آن مسابقه را دیدیم. آن‌ها واقعا قدرتمند هستند و بازیکنان خارجی‌ فوق‌العاده‌ای دارند. الهلال تیم قابل احترامی است اما ما پرسپولیس یعنی بهترین تیم آسیا هستیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس حمید مطهری پرسپولیس حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد/ بازیکنانم عالی کار کردند
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏