Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:29:45 GMT

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۴۸۳۹

کارگردان «گاندو» مشغول چه کاری است؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد افشار کارگردان تلویزیون درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: در حال حاضر پیش تولید سریال «حضرت معصومه(س)» را در دست داریم و امیدواریم بتوانیم با قوت پیش برویم.

او با اشاره به اینکه مجموعه «حضرت معصومه(س)» در زمره سریال های الف ویژه سازمان صدا و سیما قرار می گیرد، یادآور شد: در حال حاضر سه سریال الف ویژه «سلمان فارسی» و «موسی(ع)» و «حضرت معصومه(س)» در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای علی عسکری هم برای ساخت پروژه «حضرت معصومه(س)» زحمات بسیاری کشیدند و قطعا آقای جبلی هم علاقه زیادی به ائمه دارند و امیدواریم کار خوب و فاخری به عنوان معرفی نامه حضرت معصومه (س) ارائه دهیم.

این کارگردان درباره ی مراحل تولید این سریال تاریخی مذهبی توضیح داد: فکر می کنم قریب به یک سال پیش تولید مجموعه «حضرت معصومه(س)» به طول بیانجامد؛ به دلیل اینکه حجم زیادی دکور، پروداکشن و ساخت و ساز، دوخت و دوز لباس و تهیه آکساسوار و غیره داریم و از سویی تعداد زیادی بازیگر نیاز داریم و کم کم شروع به دعوت برای همکاری باید بکنیم تا سال آینده بتوانیم کار را شروع کنیم.

افشار درباره ی شخصت محوری داستان نیز توضیح داد: شخصیت محوری قصه «حضرت معصومه(س)» است؛ منتهی بحث بر سر این است که حالا تمهیدات ما چگونه است که صورت و سیمای ایشان نشان داده نشود به همین منظور دنبال راه حل هایی هستیم که این موضوع را به شکل خوب و درخوری مدیریت کنیم.

کارگردان «گاندو» در پایان درباره ی پیشنهادهای جدید به وی در حوزه سریال سازی به ایسنا گفت: صحبت هایی هست و دو ـ سه کار از سوی دوستان پیشنهاد شده است که اگر لطمه ای به ساخت سریال «حضرت معصومه(س)» نزند، خواهم پذیرفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جواد افشار گاندو حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی

همشهری آنلاین نوشت: محمد کارت کارگردان سینمای ایران که سابقه ساخت فیلم «شنای پروانه» و سریال «یاغی» را در کارنامه خود دارد طی چند هفته گذشته فیلمبرداری فیلم جدید خود با نام «نفس خو» آغاز کرده است که تا به حال علی شادمان، طناز طباطبایی و مهدی حسینی نیا چهره هایی که در سریال یاغی هم حضور داشتند جلوی دوربین رفته‌اند.

فلیمنامه این اثر توسط محمد کارت و رضا بهاروند نویسنده سریال «پوست شیر» نوشته شده است .

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش صریح طناز طباطبایی به راه ندادن افغانستانی‌ها در یک مجتمع تجاری تهران (عکس) ماجرای عجیب قهر ۱۰ روزه طناز طباطبایی با هومن سیدی (فیلم) تغییر چهره طناز طباطبایی در 15 سال ؛ از زمان سریال میوه ممنوعه تا یاغی (عکس)

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی
  • حضور طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان سریال یاغی