Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص پیروزی حسن یزدانی برابر تیلور صحبت کرد.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره برتری حسن یزدانی مقابل تیلور و کسب عنوان قهرمانی جهان گفت:

به همه مردم ایران و کشتی دوست این برد را تبریک می گویم. خدا امروز به ما خیلی لطف داشت.

وی افزود:

امروز پیروزی حسن یزدانی بر تیلور بغضی در گلوی مردم ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مردم از این برد خوشحال هستند. همه بردها یک طرف و این برد یک طرف دیگر. خیلی خوشحالم و امیدوارم زارع هم امشب انتقام باخت در المپیک را بگیرد. امیدوارم الهی و گلیج هم فینالیست شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد:

قبل از این هم گفته بودم که من با خدا معامله کردم. من سرباز این مردم هستم و خیلی خوشحالم که دل مردم شاد شده است.

درستکار افزود:

لطف خدا و اهل بیت شامل حال ما شد. از 40 روز قبل کشتی تیلور را آنالیز کردیم و خدا را شکر که این کارها جواب داد. امروز یزدانی او را با قاطعیت شکست دهد.

وی در خصوص صحبت‌هایش با علیرضا دبیر و حمید سوریان پیش از رقابت یزدانی اظهار داشت:

ما 40 روز روی تیلور کار کردیم و قبل از مسابقه برنامه‌ها را نهایی کردیم و خدا را شکر که حسن این برنامه‌ها را مو به مو اجرا کرد.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها VAR برای تیم ملی می آید نه باشگاه ها روزهای رویایی مانوئل لوکاتلی؛ گرفتن جواب بله پس از گلزنی در دربی تورین هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم هانسی فلیک: نویر می‌خواهد سال آینده دوباره قهرمان جهان شود نقل قول های مشهور زلاتان ابراهیموویچ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از قطعی شدن انتخاب یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا برای حضور در المپیک پاریس خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد پس از کسب ۲ سهمیه المپیک توسط یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا از انتخاب این دو کشتی گیر به عنوان نمایندگان اوزان ۷۴ و ۹۷ ایران در المپیک پاریس خبر داد.

به این ترتیب با توجه به قطعی شدن انتخاب آذرپیرا برای المپیک پاریس، کامران قاسمپور دیگر شانسی برای انتخاب در وزن ۹۷ کیلوگرم ندارد و احتمالا باید برای رسیدن به المپیک با حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت کند.

یزدانی طی چند روز آینده به تشک کشتی بازمی‌گردد و به احتمال فراوان او به همراه قاسمپور و وفایی‌پور عازم تورنمنت مجارستان خواهند شد.

tags # حسن یزدانی ، کامران قاسم پور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس جدی شد
  • قطعی شدن حضور آذرپیرا در المپیک/ مبارزه قاسمپور با یزدانی برای حضور در پاریس؟
  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • میرزازاده و درستکار برترین‌های کشتی آسیا لقب گرفتند
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • بازگشت پادشاه به تیم ملی آزاد از اردوی بعدی
  • به این زوج دفاعی سپاهان عادت کنید