Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط‌عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی یکشنبه شب از پروژه ساخت راه‌آهن همدان-سنندج بازدید میدانی کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این بازدید ضمن خدا قوت و قدردانی از دست‌اندرکاران و کارگران این پروژه اظهار داشت: خوشبختانه روند این پروژه به‌خوبی در حال پیش‌روی و در مراحل پایانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اتصال راه‌آهن کردستان به شبکه سراسری و برخورداری مردم از خدمات نظام را یک نعمت بزرگ و مزیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه پشتیبانی و هزینه‌های زیادی برای اجرای این پروژه انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه راه‌آهن همدان-سنندج هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، تصریح کرد: بر اساس گفته پیمانکار و روند کاری که در حال انجام بوده، پیش‌بینی می‌شود که این پروژه تا دو تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن همدان-سنندج پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: علی‌رغم همه مشکلات، این پروژه نخوابیده و امیدواریم تا دو تا سه ماه آینده سوت قطار در کردستان شنیده شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پاسخ به درخواست کارگران بومی پروژه راه‌آهن همدان-سنندج مبنی بر جذب در راه‌آهن بعد از بهره‌برداری، از استاندار کردستان خواست که دستورات لازم را صادر کند که وی نیز وعده معرفی و به‌کارگیری آنان را داد.

پیمانکار پروژه راه‌آهن همدان-سنندج نیز در این بازدید وعده داد: ۵ کیلومتر مانده از ریل‌گذاری این پروژه تا یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 5319418

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج نماینده ولی فقیه در کردستان راه آهن ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1400 واکسن کرونا کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی گرگان سیستان و بلوچستان عکس استانها قزوین شیوع کرونا پروژه راه آهن همدان سنندج نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مصوبات مهم سفر رئیس‌جممهور به این استان اجرایی نشده‌است، تأکید کرد: ویژه‌دیدن لرستان محقق نشده‌است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، عصر امروز، در جلسۀ تکریم و معارفه استاندار لرستان گفت: پذیرش مسئولیت در نگاه اسلام سخت‌گیرانه است و هر مسئول باید پاسخ‌گوی اقدامات خود باشد.

او با بیان اینکه لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان، منابع طبیعی و خدادادی و نیروهای انسانی متعهد به‌علت برخی دلایل درونی و بیرونی در محرومیت به‌سر می‌برد، اضافه کرد: این استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت این استان امروز همانند یک بیمار است که نیاز به درمان دارد، یادآور شد: ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا وضعیت اشتغال در لرستان بهبود یابد.

شاهرخی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به لرستان در آذرماه 1400 متذّکر شد: آیت‌الله رئیسی در این سفر گفت که ما اشتغال این استان را با نگاه ویژه دنبال می‌کنیم، اما این ویژه‌بودن طبق مشاهدات میدانی ما محقق نشده‌است.

او با تأکید به وجود 35هزار میلیارد تومان صنایع راکد در لرستان، بیان کرد: ما این صنایع راکد را از بس تکرار کرده‌ایم که دیگر مشمئزکننده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با ذکر اینکه احداث سد گاوشمار معطل مادۀ 23 است، خاطرنشان کرد: استاندار باید ماه‌ها تلاش کند تا ثابت کند که مسیر راه‌آهن دورود به خرم‌آباد جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

شاهرخی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در سفر به لرستان گفته بود که صدای قطار باید در این استان شنیده شود، اما تلاش مسئولان باید برای مقدمات اجرای این مصوبات باید همچنان به نتیجه نرسد.

او با بیان اینکه عدم اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به نارضایتی مردم منجر می‌شود، اضافه کرد: استاندار جدید باید این مشکلات را با همکاری وسیع رفع کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید به ناتمام‌بودن هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو و پادگان 07، اعلام کرد: اگر این پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسد ممکن است بار دیگر شاهد تودیع و معارفۀ استاندار دیگری باشیم.

شاهرخی گفت: اگر علل بیرونی عقب‌ماندگی لرستان رفع شود ما نیز علل درونی را برطرف می‌کنیم و انتظار داریم که نگاه دولت به این استان تغییر یابد.

او با اشاره به فرسودگی صنایع در لرستان، تأکید کرد: عده‌ای برای ایجاد صنایع در این استان وام به یورو و دلار دریافت کردند، اما این پروژه‌ها را نیمه‌تمام رها کردند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود