Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت مشتاق روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با ۲ دستگاه موتور سیکلت در محور خوی به روستای حیدرآباد، بلافاصله ماموران پلیس راه برای رسیدگی به موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه با حضور در محل حادثه، مشاهده کردند که متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی ۲ راکب و یکی از سرنشینان موتور سیکلت ها به همراه راننده خودرو سواری به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راه آذربایجان غربی بیان کرد: یکی از سرنشینان موتور سیکلت و همچنین سرنشین خودرو نیز به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی و انتظامی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ مشتاق ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیر مطمئنه و عدم توجه به جلو توسط راننده سواری اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، خوی یکی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی ارومیه تصادفات جاده ای انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی ارومیه آذربایجان غربی خوی ارومیه تصادفات جاده ای انتظامی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد امین نیکویی‌نژاد، گفت: پس از تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر واژگونی خودروی تاکسی سمند در پنج کیلومتری گچساران از سمت بهبهان، بلافاصله دو گروه امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجای گذاشت و مصدومان این حادثه پس از رهاسازی توسط آتش‌نشانی، کارکنان اورژانس آنها را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل کردند. سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در این حادثه متأسفانه راننده سمند مردی ۳۸ ساله به دلیل شدت جراحت جان باخت و حال یک نفر از مصدومان وخیم گزارش شده‌است.

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۳ درصدی واردات قطعات و اجزای خودرو و موتور سیکلت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • سقوط مرگبار موتور سیکلت از پل در شهرستان رامهرمز