Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:59:01 GMT

کمرانی: از اعتماد دوباره کمیته فنی تشکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۷۳۲۲

کمرانی: از اعتماد دوباره کمیته فنی تشکر می‌کنم

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در سالیان اخیر اتفاقات خوبی در تکواندو بانوان افتاده است، اما برای کارهای بزرگتر نیاز به شکستن برخی تابوها داریم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهرو کمرانی در خصوص تصمیم کمیته فنی برای ادامه همکاری او با تیم ملی تکواندو بانوان اظهار داشت: فقط می‌توانم از اعتماد دوباره کمیته فنی تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
می‌دانم اعضای جدیدی به کمیته فنی اضافه شدند که حضورشان مایه مباهات است و خیلی خوشحال می‌شوم از تجربیات‌شان استفاده کنیم.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد تیم ملی بانوان درسالیان اخیرگفت: از سال 98 همیشه گفتم که تیم ما در حال تبدیل شدن به یک تیم خوب است. نیاز داریم که  بچه‌ها در رنکینگ جایگاه خودشان را ارتقا بدهند و برای جمع کردن رنکینگ نیز باید زمین‌های مختلف و زیادی را ببینند و اردوهای مشترک داشته باشند تا این تابوها شکسته شود و بازیکنان ما درک کنند از لحاظ فنی از تکواندوکاران خوب دنیا چیزی کم ندارند. زمانی که تیم اردن به ایران آمد، ملیکا میرحسینی که به جولیانا الصادق باخته بود، در ایران به راحتی از او امتیاز می‌گرفت و نسبت به او برتری داشت.

کمرانی تصریح کرد: اگر بچه‌ها به توانایی‌های خود باور داشته باشند، اتفاقات بزرگی می‌افتد. ملی پوشان ما از لحاظ سنی 18 تا 20 ساله هستند برای موفقیت آنها باید بیش از پیش سرمایه‌گذاری صورت پذیرد. در کنار این نفرات، بازیکنان خوب و مستعد دیگری هم بیرون اردو داریم که باید در کنار آنها قرار بگیرند تا رقابت ایجاد شود. در سالیان اخیر شاهد این موضوع هستیم که ملی‌پوشان برابر طلایی‌های المپیک و جهان توانایی خودشان را به نمایش گذاشته و از سد این نفرات بگذرند که این موضوع کم سابقه و نوید بخش روزهای خوب است.

وی با اشاره به کمبود حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی و اردوهای مشترک، گفت: لازمه پیشرفت و رشد، حضور در میدان‌های  مختلف برای کسب تجربه است. تیم ملی بانوان در این سال‌ها در رویدادهای رسمی جهانی و آسیایی شرکت داشته ولی برای حضوری موفق نیازمند حضور در تورنمنت‌های بیشتر و تشکیل اردوهای مشترک هستیم همانند اردوی مشترکی که با صربستان و اردن داشتیم.

سرمربی تیم تکواندو بانوان تاکید کرد: بازیکنان 18 ساله ما به دلیل نداشتن رنکینگ در بسیاری از مسابقات در اولین گام رو در روی قهرمان المپیک و جهان قرار می‌گیرند. کیمیا همتی در مسابقات جهانی منچستر در اولین مبارزه خود برابر ویلیامز، رنک یک دنیا از انگلیس قرار گرفت و حریف خود را شکست داد. ناهید کیانی در ترکیه به راحتی موفق به شکست رنکینگ دو دنیا شد که در مسابقات  المپیک مدال برنز کسب کرد.

کمرانی در خصوص عملکرد کیانی در المپیک گفت: ناهید کیانی برای حضور در این میدان وزن خود را تغییر داد و با 58 درصد عضله در وزن دوم المپیک حاضر شد که این‌ موضوع حاصل برنامه‌ریزی کادرفنی بود، اما اتفاقاتی افتاد که در نهایت او نتوانست به مدال برسد و زحمات ما بر باد رفت. برنامه ریزی ما درست بود و از لحاظ فنی نیز همه تلاش خود را کردیم اما نتیجه‌ای که انتظار داشتیم حاصل نشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بسیاری از استعدادهای تکواندو بانوان در سالیان اخیر پس از مقطعی کوتاه از سطح اول این رشته کنار رفتند، تصریح کرد: خیلی از بچه‌ها تشکیل زندگی مشترک دادند و از تکواندو کنار رفتند. هنوز این فرهنگ‌سازی به صورت کامل صورت نگرفته است که یک بازیکن متاهل نیز می‌تواند ورزش حرفه‌ای انجام بدهد. بسیاری از دختران ما با وجود رضایت همسرانشان، قید حضور در اردو را می‌زنند.

کمرانی در پایان در خصوص همکاری با اعظم درستی در دور جدید تمرینات تیم ملی گفت: خانم درستی از مربیان با اخلاق تکواندو است که کارنامه فنی خوبی دارد. سال‌های زیادی است که با ایشان دوست هستم و نسبت به خصوصیات ایشان شناخت دارم. مطمئن هستم از لحاظ فنی می‌توانیم همکاری خوبی داشته و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو تکواندو بانوان کمیته فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

ایسنا/مرکزی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک از برگزاری دیدار تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران خبر داد.

محمد رجائیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

وی گفت: پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت، با اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی نیز از برگزاری این دیدار بدون حضور بانوان خبر داد.

محسن صادقی افزود: سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای اعلام کرد به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تأمین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان شده، همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیر ساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان، این ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان است.

وی گفت: در نامه سازمان لیگ تاکید شده که باشگاه فرهنگی و ورزشی آلومینیوم اراک موظف است هر چه سریع‌تر سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان مطلع کند تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته و ایجاد شرایط ایمنی، نسبت به حضور بانوان تصمیم‌گیری شود.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد