Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه خانی از وقوع یکفقره تصادف شدید در محدوده خیابان ولنجک بعلت بروز نقص فنی در سیستم ترمز یکدستگاه کامیون و فوت سه نفردر این حادثه تلخ خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر اظهار داشت: مقارن ساعت 01:58 بامداد  امروز  امروز دوشنبه مورخه 12-07-1400 در مسیر شمال به جنوب خیابان ولنجک نبش یکم  یکدستگاه کامیون حامل بار نخاله که در حال حرکت در این محدوده بوده به علت نقص سیستم ترمز و  باسرعت با جدول  این مسیر بشدت برخورد می نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه خانی بیان داشت : این کامیون که راننده آن  دیگر بر وسیله خود کنترلی نداشته و نمی تواند آنرا متوقف نماید پس از برخورد با این جداول واژگون می گردد .

وی افزود :  این تصادف در اینجا ختم نمی شود و درادامه  این حادثه  کامیون به  این مخالف رفته و  با یک دستگاه کامیون ولوو دیگر برخورد می نماید .

سرهنگ همه خانی ادامه داد : بلافاصله تیم های کارشناسی منطقه 1 پلیس راهور تهران بزرگ در محل این حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی و بررسی صحنه تصادف پرداختند .

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : متاسفانه دراین حادثه سه نفر به علت شدت جراحات وارده دردم فوت نمودند .

وی با اشاره به ضرورت بازدیدهای روزانه و لحظه ای که می بایست رانندگان مخصوصا رانندگان حوزه حمل و نقل و بار از خودروی  و وسیله خود داشته باشند و با ابراز تاسف از این حادثه دردناک گفت : رانندگان موظفند نسبت به رفع ایرادات و رفع نقص فنی خودروی خود بصورت روزانه و مخصوا رانندگان حوزه حمل و نقل بار و مسافر بصورت مدام و مداوم اقدام نمایند و در هیچ گاه رفع این نواقص را به روزهای بعد موکول ننمایند تا شاهد این اتفاقات تلخ در سطح معابر شهر تهران نباشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تصادف کارشناسی پلیس راهور ترافیک حمل و نقل شهر تهران تصادف کامیون نقص فنی همه خانی همه خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن گفت: در پی برخورد رخ به رخ پژو و کامیونت ایسوزو در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای گدارکبک ۲ نفر جان باخت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • ◄ گرانی خدمات دولتی برای رانندگان کامیون؛ گمرک هم هزینه ایکس ری را افزایش داد