Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس فلوریدا آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که در پی حمله‌ای خشونت آمیز، مردی ۳۹ ساله با چاقو و چوب بیس بال ۴ همکار خود را کشت.

به گفته مقامات کلانتری شهر پولک، شاون رانین، روز جمعه با سرپرست خود درگیر شده و پس از ضرب و شتم از محل کار خود فرار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خانه‌ای که به صورت مشترک با همکارانش زندگی می‌کرده برگشته و یکی از همکارانش را در هنگام خواب، همکار دیگرش را در ایوان جلویی ساختمان و قربانی دیگر را پس از تعقیب و گریز در خیابان با چوب بیس بال به کام مرگ فرستاده است.

چهارمین قربانی دچار جراحات شدید شد و بعداً در بیمارستان جان سپرد. یک مرد دیگر، همسرش و دختر ۷ ساله آن‌ها بدون هیچ گونه آسیبی نجات یافتند. مقامات هویت قربانیان را فاش نکردند.

هنوز مشخص نیست چه چیزی باعث نزاع بین رانین ۳۹ ساله و سرپرست وی در روز جمعه شد، اما کلانتر شهر پولک گفت که رانین به قتل اعتراف کرده است.

وی به سه فقره قتل درجه یک و یک مورد قتل عمد متهم شد. هنوز اعلام نشده که آیا او وکیلی را برای اظهارنظر در مورد اتهامات خود اختیار کرده است یا خیر.

به گفته پلیس، رانین از خانه فرار کرد و ساعاتی بعد با لباس‌های خونی در خانه یک زوج در کنار دریاچه ولز حاضر شد و به آن‌ها گفت که مورد حمله قرار گرفته است. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

هیل نوشت: براساس آمار جدیدی که مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه تهیه و منتشر کرده، از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون در آمریکا ۱۴ هزار و ۷۲۳ مورد قتل و تیراندازی مرگبار به ثبت رسیده است.

این درحالی است که مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه در سال ۲۰۱۹، ۱۵ هزار و ۴۵۴ مورد قتل با اسلحه به ثبت رسانده بود. این گروه پیش از این نیز از افزایش ۲۶ درصدی قربانیان اسلحه در سال گذشته و رسیدن این رقم به بیش از ۱۹ هزار نفر خبر داده بود.

مرکز بایگانی خشونت‌های مسلحانه همچنین در گزارش خود اعلام کرد که تیراندازی‌های گروهی نیز در آمریکا افزایش یافته به گونه‌ای که از ماه ژانویه ۵۱۰ مورد تیراندازی گروهی گزارش شده است. تنها در ۱۹ روز نخست سپتامبر ۴۱ مورد تیراندازی گروهی به ثبت رسیده است.

بر اساس تعریف این سازمان، هر حادثه تیراندازی که در آن چهار نفر یا بیشتر کشته یا مجروح شوند، تیراندازی گروهی محسوب می‌شود. آمار دیگر نیز از افزایش خشونت‌های مسلحانه و به ویژه افزایش تیراندازی‌های گروهی حکایت دارد.

در سال ۲۰۱۹ به طور متوسط در هر روز ۱۴/۱ تیراندازی گروهی در آمریکا انجام شده است درحالی که این رقم در سال ۲۰۲۰ به ۶۷/۱ مورد افزایش یافت. براساس داده‌های این گروه در سال ۲۰۲۱، میزان متوسط ۱.۹۲ تیراندازی گروهی در روز پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113590 برچسب‌ها آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آمریکا خشونت های مسلحانه تیراندازی گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات ایران
  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند