Web Analytics Made Easy - Statcounter

زیدالله خدایاری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه حفاظت از اراضی ملی یکی از مهم‌ترین وظایف همه افراد است اظهار داشت: همه مسئولان و کارگزاران نهادهای اجرایی و نظارتی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته باشند و به محض اطلاع از هرگونه سوءاستفاده و تجاوز به این اراضی، ضمن پیگیری موضوع، با دستگاه قضائی همکاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایاری با بیان اینکه در حال حاضر مبارزه با زمین خواری در رودهن استان تهران سرعت بیشتری گرفته از رفع تصرف و آزادسازی بالغ بر ۷ هکتار از اراضی ملی، با ارزش حدود ۷ هزار میلیارد ریال در این منطقه خبر داد و گفت: این اراضی که توسط تعدادی از زمین خواران پر نفوذ و متصل به مراجع قدرت، به تاراج رفته بود باز پس گیری شده است.

وی عنوان داشت: به دنبال ادامه نهضت مبارزه با متجاوزین به بیت المال در رودهن و با توجه به مخالفت‌ها و کارشکنی‌های برخی از مسئولین، با دستور قضائی و با همت یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی و مرجع انتظامی، میزان قابل توجهی از اراضی ملی، از دست متصرفین، آزاد سازی و مستحدثات آن تخریب و تحویل اداره راه و شهرسازی دماوند شده است.

رئیس حوزه قضائی رودهن بیان داشت: حفظ اراضی ملی از خطوط قرمز دستگاه قضائی محسوب می‌شود و در این خصوص با هیچ کسی در این خصوص مماشات نخواهد کرد.

کد خبر 5319557

منبع: مهر

کلیدواژه: رودهن رفع تصرف از اراضی ملی اراضی ملی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اربعین 1400 واکسن کرونا کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی زلزله سیستان و بلوچستان واکسیناسیون کرونا عکس استانها اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، عبدالجبار اودک گفت: در فروردین ماه سالجاری این زمین‌ها در همان مرحله نخست پیش از انجام هرگونه اقدام فیزیکی توسط متصرفان شناسایی و به بیت المال بازگردانده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی میرجاوه از مردم خواست: در صورت مشاهده موارد تصرف و تعرض به اراضی دولتی مراتب را فوراً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۶۵۶ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به یگان حفاظت از اراضی دولتی استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • ۷۰ هکتار از اراضی ملی در استهبان رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف زمین خواری ۳۰ میلیاردی در زاهدان