Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید دهنوی امروز در گفت و گو با خبرنگار  فارس در زاهدان اظهار کرد: با رویکرد توانمندسازی در زمینه روایت نگاری، خبرنگاری و تحلیل، دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان در زاهدان برگزار می شود.

وی افزود: به همت امور بانوان سازمان سراج سیستان و بلوچستان، این دوره که شامل کلاس، کارگاه، ورکشاپ و اردو می شود از 22 مهرماه جاری و در پنج شنبه و جمعه ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور بانوان علاقمند در این دوره را مشروط به انجام گزینش و مصاحبه و پرداخت هزینه 200 هزار تومانی، عنوان و گفت: برای ثبت نام کنندگان گروهی20 درصد، برای فعالان فرهنگی و تشکیلاتی و رسانه ای 40درصد و 10 درصد تخفیف برای مشارکت در تبلیغات این دوره نیز در نظر گرفته شده است.

دهنوی سرفصل های این دوره را اهمیت و جایگاه خبرو رسانه، اصول خبرنویسی، اصول مصاحبه، گزارش نویسی، یادداشت نویسی، مینیمال نویسی، عکاسی وفیلم برداری، روتوش و ادیت، روش تحلیل، ترفندهای اقناعی، مبانی اسلام و انقلاب، جریان شناسی، نظام مسائل استان، اخلاق تشکیلاتی، جایگاه های رسانه ای و جبهه سازی رسانه ای عنوان و بیان کرد: افراد علاقمند به شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، نام و نام خانوادگی خود را به 50004000144984 پیامک کنند.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دوره مهارت های رسانه ای نگار ویژه بانوان جوان با مشارکت صدا و سیما، نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی، حوزه هنری تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فضای مجازی سراج، مجمع فعالان بانوان (ایران دخت)، سازمان فضای مجازی بسیج، ورزش و جوانان و بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی سیستان و بلوچستان بانوان زاهدان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد

زهرا ابراهیمی به همراه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان در بازدید از مراحل ترمیم و بازسازی این بنای تاریخی زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده گفت: این استان به لحاظ تنوع تولیدات صنایع دستی از جایگاه مهمی در سطح ملی و بین المللی برخوردار است که ایجاد بازارچه های صنایع دستی علاوه بر رونق محصولات تولیدی هنرمندان و افزایش اشتغالزایی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه پایدار صنعت گردشکری در این منطقه است.

وی تاکید کرد: از آنجایی که امروز صنایع دستی کارکردهای جدید و متنوعی پیدا کرده است و نماد فرهنگی و تاریخی یک جغرافیا یا استان است و برخی از تولیدات صنایع دستی ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای دارند با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری استان علاوه بر آموزش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایجاد فضای مناسب برای عرضه آثار بانوان سخت کوش و فعالان این حوزه استان در دستور کار دفتر بانوان و خانواده استانداری قرار دارد.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری سیستان و بلوچستان افزود: نمایش هنرهای دستی برآمده از تاریخ هزاران ساله به دست زنان هنرمند و خلاق این استان گواه ظرفیت بکر و کمتردیده شده این خطه است که معرفی ابعاد مختلف این گنجینه‌، مسیری کوتاه برای رونق اشتغال‌آفرینی به خصوص میان زنان خواهد بود.

ابراهیمی تاکید کرد: از فعال‌سازی این بازارچه حمایت خواهیم کرد چرا که این اقدام تاثیر بسیار اثرگذاری و آثار مثبتی خواهد داشت که سال‌های متمادی ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طراحی این بازارچه در بنای تاریخی ملک زاهدان تمامی ابعاد و جوانب فرهنگی آن را در نظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با راه اندازی این بازارچه در چند ماه آینده شاهد محلی مناسب برای تجمع، عرضه و معرفی و گردهمایی های صنعتگران و فعالان حوزه صنایع دستی استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد