Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در اصلاح باورهای غلط در خصوص واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: سازمان جهانی بهداشت یک سازمان علمی غیرسیاسی و مستقل است که در حوزه سلامت برای تمام مردم صرف نظر از قومیت و نژاد و مذهب برنامه‌ریزی‌هایی می‌کند.

وی واکسیناسیون را تنها راه پیشگری از پاندمی کرونا دانست و گفت: تزریق واکسن ضرورت دارد، ولی ماندگاری آنتی‌بادی به چه میزان باشد مشخص نیست، سطح آنتی‌بادی افت پیدا می‌کند به همین دلیل تزریق دز یادآور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان گلستان کرمانشاه (مختص بیماران کرونایی) افزود: تا به امروز هیچ واکسنی برای کووید ۱۹ طرحی نشده که ایجاد آسیب فیزیکی یا ایجاد اختلال در نسل در نوع بشر کند.

وی ادامه داد: واکسن عوارض دارد ولی این عوارض دلیلی برای عدم دریافت واکسن نیست، ریسک بروز عوارض واکسن به مراتب کمتر از درگیری با خود بیماری کرونا است.

وزیری در پایان، گفت: اخبار نادرست درباه واکسن سریع منتشر می‌شود و متأسفانه اثرگذار است، تنها راه کنترل پاندمی دریافت واکسن است اگر می‌خواهید پاندمی کنترل شود و زندگی به وضعیت عادی برگردد شایعات واکسیناسیون را فراموش کنید و هر چه سریع‌تر واکسن بزنید.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون کرمانشاه واکسن بیمارستان فارس شایعات فراموش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، سوت پایان به صدا درآمد و پاریسی‌ها در خط میانه زمین دایره‌ای را برای نمایش شادی پیدا کردند. در حالی که کیلیان امباپه به تازگی بازی را با زدن دومین گل به پایان رسانده و کار بارسلونا را در دقیقه 89 تمام کرده بود، آنها سرانجام توانستند با شادی از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرند.

دقایقی بعد و پس از جشن گرفتن نزدیک به حاشیه توسط بازیکنان، کادرفنی پاری‌سن‌ژرمن هم به قهرمانان شب خود پیوستند و در این بین، کیلیان امباپه و لوئیز انریکه را در آغوش یکدیگر مشاهده کردیم؛ درست مثل صحنه‌ای که هفت سال قبل در بازی بارسلونا و پاریس در لیگ قهرمانان و بین نیمار و انریکه دیده بودیم.

در شروع جشن و حلقه‌ی بزرگ شادی پاریسی‌ها، کاپیتان این تیم خود را از دایره بیرون کشید تا سرمربی را پیدا کند و همراه با او جشن بگیرد، چراکه آبی‌ها برای چهارمین بار در تاریخ توانستند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

سپس بازیکنان به همراه 3 هزار  هوادار پاریسی که سه‌شنبه شب به استادیوم مونتخوئیک در بارسلونا سفر کرده بودند، دوباره جشن خود را آغاز کردند؛ هوادارانی که در شروع بازی با گلزنی رافینیا برای بارسلونا شوکه شده بودند، اما پس از گل‌های دمبله، ویتینا و دبل کیلیان امباپه، از این بازی هیجان‌انگیز لذت بردند.

لوئیز انریکه هفت سال قبل شکست 4 بر صفر در پاریس را با پیروزی تاریخی 6 بر یک در نو کمپ جبران کرد که نحوه شادی او همراه با ستاره‌های بارسلونا هنوز در ذهن هواداران فوتبال مانده، اما او این بار با سرمربیگری در پاری‌سن‌ژرمن، آغوش کیلیان امباپه را برای شادی برابر آبی اناری‌ها انتخاب کرده و سرمست از کامبک دوباره در لیگ قهرمانان در استادیوم مونتخوئیک بود.

پاری‌سن‌ژرمن پیش از این در طول تاریخ 5 بار در مراحل حذفی مقابل بارسلونا قرار گرفته که دو بار موفق به پیروزی شده و سه بار شکست خورده بود که آخرین باخت و حذف آنها مقابل تیمِ تحت هدایت انریکه بود و بازیِ فراموش نشدنی 6 بر یک بود، اما فرانسوی‌ها توانستند سه‌شنبه شب این آمار را مساوی کنند.

صعود در مراحل یک چهارم نهایی در فصل 95-1994 و یک‌هشتم نهایی در فصل 21-2020 را بازیکنان پاریسی تجربه کرده بودند و می‌خواستند دوباره با شکست بارسا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسند و توانستند با هدایت انریکه و درخشش امباپه این اتفاق را تجربه کنند و برای دومین بار در سه سال متوالی، در خانه حریف‌شان بالا بروند.

انریکه بدون توجه به اینکه کاپیتان و سرمربی آبی اناری‌ها بوده، شادی زیادی همراه با شاگردان خود در ورزشگاه بارسلونا داشت و جشن آنها با هواداران‌شان طولانی مدت بود تا حالا به استقبال بازی با دورتموند و صعود به فینال بروند.

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • پوکر تیری آنری مقابل لیدزیونایتد (17 آوریل، 2004) / فیلم
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • 10 کیت ماندگار و فراموش‌نشدنی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • اجرای طرح ملی واکسیناسیون رایگان طیور بومی در خمینی‌شهر
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان