Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت هنرمند موسیقی استان گلستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی، در پیامی درگذشت محمد اسماعیل زاده معروف به دردی طریک نوازنده دو تار و خواننده را تسلیت گفت.
شالویی در این پیام نوشته است: «موسیقی ایران سرشار از نغماتی است که با زیست فرهنگی و اجتماعی و باورهای مردم مناطق کشور از گذشته تا امروز پیوند دارد و هنرمندان موسیقی نواحی با نواها و آواها، حافظ و راوی این باورها و تاریخ و فرهنگ بومی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسماعیل زاده دردی طریک نوازنده دو تار و خواننده مصداقی از حافظان و راویان عاشق هنر و موسیقی استان گلستان و ایران است که در داخل و کشورهای دیگر با اجرای موسیقی معرف شایسته‌ای برای فرهنگ و موسیقی ترکمن و گلستان بود.»
سرپرست معاونت امور هنری در ادامه این پیام تسلیت نوشته است: «درگذشت هنرمند گرانقدر و ارزشمند موسیقی نواحی محمد اسماعیل‌زاده را به خانواده گرانقدرش، مردم عزیز استان گلستان و دوستداران فرهنگ و هنر کشور تسلیت می‌گویم و برای این هنرمند زنده یاد نیک نام رحمت الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»

به گزارش ایسنا، محمد اسماعیل زاده معروف به دردی طریک که نامش با دوتار گره خورده بود و در سال ۹۸ از سوی دبیرخانه شورای ارزشیابی هنرمندان، شاعران و نویسندگان کشور، نشان درجه یک هنری را دریافت کرد، شامگاه یکشنبه یازدهم مهر ماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسیقی محمد اسماعیل زاده محمود شالویی کرونا در ایران محمد اسماعیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در پیامی شهادت محمد ذخیره مدافع امنیت وطن، را تسلیت گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می‌بخشند.
اینجانب شهادت مدافع امنیت شهید والامقام ستواندوم محمد ذخیره که در درگیری با اشرار مسلح در انتظامی شهرستان خاش، شهد شهادت را نوشید را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی)، خانواده معظم و معزز آن شهید، و خانواده بزرگ انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض نموده و به یقین می‌دانم که راه نورانی شهدا روز به روز پررهروتر و شعله عشق و ارادت به آنان فروزان‌تر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • خاتمی برای درگذشت زهرا شجاعی پیام فرستاد